low budget mexico najaar met vlaamse vr. 45?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nena45

New Member
Hi, de connections mailings missen hun effect niet...
Voelt er nog iemand kriebels om een drietal weken rond te trekken in het najaar?
Een mix tussen cultuur, mensen leren kennen, sfeer opsnuiven, etc.
Ben niet moeilijk wel niet erg sportief dus zware backpack trekkings zijn niet aan mij besteed.

Reactie reis

Geachte Nena,
Ik kan me terugvinden in een aantal zaken die U neerschreef.Vermits 't ergens voor mij niet uitmaakt wanneer ik reis en er de mogelijkheden voor heb kan je gerust mijn advertentie eens lezen.Anders wens ik u bij voorbaat geluk toe met 't vinden van een reispartner,groeten Patrick:good:

reis

Hallo Nena,

Ben een veertig jarige vrouw uit Vlaams Brabant en ben van plan om in oktober/november een single reis te maken naar Mexico/Guatemala. Heb je al iemand gevonden?

Groetjes,
Carine

Patrick(Aangaande reis in het najaar)

Hallo Patrick hier,
Ik weet niet of je reageerde op mijn advertentie hetgeen je volgens mij eerder al wel eens gedaan hebt.Uiteraard kan het een misverstand zijn.
In Juli en een week Augustus reis ik met men dochters een tijdje naar Italie
en voorts kan ik evenzeer later ook nog reizen vermits ik mijn vakantie zelf kan regelen.Zoek nog steeds een reisgenote voor later op het jaar en evenzeer moet dit voor mij niet peperduur zijn.Gelieve wel respons te geven.
Groetjes Patrick.

Backpacking Mexico

Op 6 september 's middags arriveer ik in Cancun en op 27 september 's middags word ik weer op de luchthaven van Cancun verwacht. Dat staat vast.
Indien er iemand in die periode daar in de buurt is kunnen we misschien (een paar dagen) samen rondtrekken.
asl : 52, vrouw, Antwerpen

mexico

Dag Nena,

Uw mail interesseert mij, ikzelf ben een man van 49j die graag reist, kan mij vinden in de doelstellingen van uw reis.
Wilt u graag meer over mij weten, mail mij dan op [email protected]

Groetjes Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan