Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

low budget reisje augustus

• Onderwerp starter Onderwerp starter evy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evy

Member
Ik zou graag deze zomer nog een low budget reisje maken naar het zuiden.
Ik heb niet veel geld meer over dus vandaar low budget. Ik zou al liftend of met taxistop of eventueel met een goedkope vlucht op onze bestemming willen geraken. Qua bestemming maakt het voor mij niet zo veel uit zolang het er maar warmer is dan hier, er mooie natuur en genoeg bezienswaardigheden en uitgaansgelegenheden zijn.

Ik zelf ben 21 jaar, en ik woon in Gent. Ik ben geinteresseerd in cultuur, kunst, natuur, muziek, reizen, feestjes,...
Reizen betekent voor mij de plaatselijke cultuur ontdekken, rondtrekken, stadjes en de streek verkennen, relaxen aan het strand, en s'avonds af en toe eens een feestje doen.
Ik ben vooral op zoek naar spontane easygoing, open minded mensen tussen 20 en 30 jaar, man of vrouw maakt niet uit. En mensen met een auto zijn ook zeer welkom!

Rhodos ? Kreta ? Santorini ? Kos ? Paros ? Naxos ? Zakynthos ?
En als je je reis zelf organiseert, het schilt wat centen, hoor....Het is helemaal niet moeilijk...

Dag Evy

Ik zou ook graag een low-budget reisje willen maken in augustus. Wat ik zou willen doen is een beetje rondtrekken in Frankrijk. Al liftend of met openbaar vervoer, maakt mij niet zoveel uit.

Mijn interesses liggen vooral bij muziek. Verder ben ik geïnteresseerd in natuur, cultuur, kunst, af en toe een feestje.

Verder nog zeggen dat ik 23 jaar ben, bij interesse laat je maar iets weten.

Ik zal een privéberichtje sturen met mijn e-mailadres.

Groeten,
Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...