Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Low budget, trekreisje in Europa eerste helft van JULI

Status
Niet open voor verdere reacties.

jsebastien

New Member
Ik ben op zoek naar mensen die samen met me een low budget reisje zouden willen doen.
De bestemming maakt me niet zo zeer uit maar daar het low budget is zal het waarschijnlijk binnen Europa blijven. Liefst waar het warmer is en waar veel mooie natuur is. Al heb ik wel een sterke voorkeur voor Scandinavië.

Ik ben zelf 24 jaar trouwens, uit Gent. Ik ben geïnteresseerd in cultuur (architectuur, kunst, design,...), natuur (bossen, bergen, meren,...), feestjes, gezelligheid,...
Ik ben op zoek naar spontane easygoing, open-minded mensen tussen 18 en 27 jaar, man of vrouw maakt niet uit.
Het zou voor de eerste twee weken van juli zijn. Dus ben je dan vrij en lijkt het je wat aarzel niet om een berichtje te sturen!

tot snel!

Ondertussen al twee mensen, een jongen en meisje, die waarschijnlijk meegaan. Wie nog interesse heeft laat maar weten!

geïnteresseerd

Beste sebastien??,

Ik heb de planning op richting de pyreneeën te gaan backpacken en ik zoek nog een reisgenootje. Misschien ook iets voor jou? Ik ben zelf een 22 jarige jongen uit dordrecht. Je interesses en persoonlijkheid spreken me wel aan. Laat het even weten .

Groetjes,

Ricardo

Voor mij geldt hetzelfde als voor Ricardo. Ik heb eventueel een auto beschikbaar. Zijn er al concrete plannen betreffende tijdsduur/locatie/trek?
Zijn jullie ervaren bergbeklimmers of meer hikers?

Groeten,
Jolanda

interesse

Beste Jolanda,

Ik las je berichtje zojuist. Misschien een idee om e-mail uit te wisselen?

Groetjes,

Ricardo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...