low-budgetreis(je) in periode half juli tot half aug (N-, W- of O-Europa)

Status
Niet open voor verdere reacties.

reskamrat

Member
Hallo
Ik ben op zoek naar een 3-tal reisgenoten (m/v, 26-40) om een low-budgettrip of-reisje te maken.
Daar ik in september ook al even weg ga (voormalig Joegoslavië), wil ik het budget eerder beperkt houden. Ik dacht daarom aan kamperen of jeugdherberg.
Periode: tussen 5 dagen en 14 dagen? in de periode half juli tot half augustus (ik heb nog heel wat vakantiedagen)
Vervoer: fiets, trein, vliegtuig of jouw wagen (ik heb geen wagen)
Formule: combinatie van wandelen, fietsen, kano en cultuur?
Regio: Noord-, West- of Oost- Europa? maar ook eigen land of buurland zijn een optie.
Bij het brainstormen dacht ik aan fiets- of wandeltochten in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Zweden,… (vb. Eifel, Cornwall, Kent, Normandië, Bretagne, Friesland, Zeeland, Skåne, …).
groeten
reskamrat (34j, v , regio Gent)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

ik ben wel te vinden voor low-budget reisje in de zomer. Ik moet wel het bouwverlof volgen, maar dat valt in jouw geplande periode. Heb al verschillende fietsvakanties achter de rug. Vorig jaar is mijn eerste wandelvakantie ook super meegevallen. En heb voor de rest wel wat ervaring met low budget rugzakvakanties. Kamperen of jeugdherberg maakt niet uit. Ik heb een auto waar fietsen meekunnen. Heel veel mogelijkheden denk ik, en ja, ook veel ideeën... Maar dat zien we wel later, er is nog zo veel te ontdekken...

Voor mij hoeft het ook niet al te lang te zijn, kwestie van de rest van het verlof ook nog nuttig bezig te zijn.

Ik hoor je wel, misschien best verder via mail.

Groetjes,

Lynsey, V, 28j, Kontich

QUOTE=reskamrat;18209] Hallo
Ik ben op zoek naar een 3-tal reisgenoten (m/v, 26-40) om een low-budgettrip of-reisje te maken.
Daar ik in september ook al even weg ga (voormalig Joegoslavië), wil ik het budget eerder beperkt houden. Ik dacht daarom aan kamperen of jeugdherberg.
Periode: tussen 5 dagen en 14 dagen? in de periode half juli tot half augustus (ik heb nog heel wat vakantiedagen)
Vervoer: fiets, trein, vliegtuig of jouw wagen (ik heb geen wagen)
Formule: combinatie van wandelen, fietsen, kano en cultuur?
Regio: Noord-, West- of Oost- Europa? maar ook eigen land of buurland zijn een optie.
Bij het brainstormen dacht ik aan fiets- of wandeltochten in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Zweden,… (vb. Eifel, Cornwall, Kent, Normandië, Bretagne, Friesland, Zeeland, Skåne, …).
groeten
reskamrat (34j, v , regio Gent)

[/QUOTE]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ongetwijfeld zijn er nog gegadigden?
Lyns en ik hebben samen heel veel ideeën, maar 't is leuker met een klein groepje.
Kunnen we kijken of het klikt en plannen maken.

Hello

Hey,

Een lowbudgetreisje zie ik wel zitten, zelf ben ik in de eerste helft van augustus in verlof, kwestie of het tijdstip al gepland is of niet. Een trip van survival en genieten zie ik wel zitten, ik spreek wel met een tikkeltje West-Vlaams :)

Groeten Steven (Roeselare - West-Vl)

Hoi,

Ik heb ook wel interesse in een low-budget reisje. Maar in groep is dat natuurlijk leuker.
Mijn verlof valt ook samen met het bouwverlof. (20 jul -4 aug)
Voor mij hoeft dit idd ook niet te lang te zijn.
Ik heb wel geen ervaring met rugzakreizen, maar ik hou wel van een gezonde portie op ontdekkingstocht gaan. Een goeie mix laten we zeggen.
Ik hoor alvast graag jullie ideetjes.

Contact me! Lolz.

Groetjes,
Fourkie (27 m w-vl)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan