Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

lowbudget kampeer/strandvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

karolien2

Member
Ik zou graag met een paar mensen een lowbudget kampeer/strandvakantie doen in Frankrijk/Spanje/... Ik wil eventueel ook wel een goedkope lastminute boeken naar een zonnige bestemming. Ik kan in juli en augustus.

Hallo,

Ik heb zeker interesse. Ik heb wel vast verlof tussen 21 juli en 5 augustus. Dus wel liefst in die periode voor mij.

Groetjes,
Vincent

Hallo Karolien en fourkie,

ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten voor die periode. Ik kan van 14 juli tot 8 augustus of zo. Ik had gedacht om een goedkoop vliegticket te boeken richting Zuid-Spanje (Andalusië) of naar Kroatië (Istrië) om daar rond te trekken, eventueel met de tent. Het lijkt me leuk om een beetje een combinatie te doen van avontuurlijke, culturele, ontspannende, .. Eens een stukje afleggen met de kano, uitrusten op een mooi strand, citytripje, ...

Als jullie interesse hebben, mogen jullie mij altijd contacteren!
Oh ja, ik ben 31/m/Zottegem

Groeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...