Maatje(es) gezocht voor een reis naar Bali Indonesïe

LindseyP

New Member
Hoii,

Ik ben Lindsey 26 jaar en zoek een vrouwelijk maatje om mee te gaan naar Indonesië. Wanneer? daar kan nog over gesproken worden ik ben namelijk vrij flexibel. Het liefste wel nog deze komende winter. Ik zag goedkope tickets in februari :)
Mijn voorkeur is om 2 a 3 weken te gaan. Ik wil heel graag alle mooie stranden zien, tempels, lekker eten (bourgondisch) wijntje drinken en avonturen mee maken . Ook lijkt het mij ontzettend gaaf om in Ubud een aantal dagen een retrait te doen. Ik heb zelf 3 maanden in Malta gewoond en 1 maand in Gran Canaria. Helaas ben ik tijdens de laatste ervaring ziek geworden. Dit heeft een soort ''angst'' veroorzaakt waardoor ik nu niet meer alleen durf te reizen, of in ieder geval de eerste stap te zetten. Mij lijkt het ontzettend fijn als we een klik hebben dat we daar samen heen kunnen gaan. Wellicht een aantal leuke dagen kunnen hebben (ligt eraan hoe het klikt) Ik denk dat we beide lekker open en eerlijk moeten zijn. Misschien krijg ik het solo reis virus daar weer te pakken en ga ik alleen verder? of heb je het samen zo gezellig dat je wel veel dezelfde avonturen wilt beleven.

Mij lijkt het leuk om jou te ontmoeten in het mooie Eindhoven, of elders in Brabant.
Wijntje doen?

Bovenaan