Maatje gezocht: aug 2010, Afrika --> Kenia en Oeganda!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renske K

New Member
Vrijwilligers!

Al jaren heb ik een droom, een grote droom. Een droom om naar Afrika te gaan en daar vrijwilligerswerk te gaan doen met kinderen. Kinderen die niet zo'n jeugd hebben als ik, en kinderen die honger en dorst hebben. Graag wil ik deze kinderen iets bieden, een beetje liefde, een kus op de knie als ze hierop gevallen zijn, een les engels of gewoon een veilig thuis. Ik wil met hen bezig zijn. Omdat ik hier al lang mee bezig ben, ben ik erg vroeg met alles plannen. Want ik wil pas in midden augustus 2010 weggaan naar Afrika. Ik heb Jongeren & Missie gevonden via het internet en ben erg enthousiast over deze organisatie. Ik wil graag bemiddeld worden naar een project van deze organisatie. Na een gesprek wat ik met Ianthe, een van de team-mederwerkers, heb gevoerd ben ik nog enthousiaster geworden dan ik al was! Nu wil ik het graag gaan regelen. Maar omdat Jongeren & Missie je alleen uitzendt met een reismaatje wil ik mijn reismaatje alvast gaan zoeken. Vandaar dat ik deze oproep plaats.
Mijn naam is Renske Koens, ik ben 19 jaar en als we vertrekken ben ik 20. Utrecht is de stad waar ik woon, op kamers. Want ik studeer Grafische vormgeving, en heel leuk vak. Na mijn reis ga ik verder studeren, wat weet ik nog niet precies. Fotografie is één van mijn passie's. Verder houd ik van gezelligheid en zoek dit graag op. Ook zie ik graag het goede in de mens en zie dit liever boven het negatieve, die kanten hebben we tenslotte allemaal. Ik ben op zoek naar een maatje die graag naar Afrika wil, het maakt me niet uit of je een man of een vrouw bent. Wat ik belangrijk vind is dat deze persoon een gezelligheids- en vriendschapsmens is. In 2010 wil ik voor een jaar naar Afika gaan, en het liefste naar twee projecten, Kenia of Oeganda. Welke weet ik nog niet, maar Lodwas en het project in Oeganda spreken me heel erg aan. Natuurlijk kunnen we dat samen goed doorspreken.
Ben jij ook op zoek naar een maatje, en wil je ook graag deze zomer weg?
Dan zou ik graag contact met je hebben om te kijken of wij misschien samen kunnen gaan.

Ik hoop jou te vinden, maatje!

Liefs Renske Koens

hoi Renske,
Een echte reisgenoot kan ik je niet geven (maar die zul je inmiddels wel hebben), maar wel een papieren reisgenoot. Lees 'De roep van de mapori' maar eens, over een jonge vrouw uit Utrecht die net als jij tijdens haar studie naar Kenia reist. Ze maakt daar ontzettend veel mee, en het is een schitterend boek! Auteur is Mirjam van Roode, je kunt het in de boekhandel of via bol.com bestellen. Echt de moeite waard! :good:
Jordi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan