Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

malaisie begin november

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alicia

Member
Hallo

Ik heb al 2 keer via dit forum naar de US gereisd. Een leuke ervaring met leuk gezelschap!
Daarom nog een poging om hier reisgenoten te vinden om samen met mij een rondreis (of vakantie) naar Maleisie te plannen.
Andere bestemmingen zijn welkom, maar liefst naar warmere oorden.
Samen reizen is leuk, maar is nog leuker wanneer je met leeftijdsgenoten deze ervaring kunt delen. Dus liefst ts 35-60 jr.

Dit zou begin november mogen, maar flexibel ben ik wel

tot zo!

Ik ben momenteel in Maleisië. Ik heb, nu ik hier ben, ook Singapore aangedaan. Mijn tips:

- als je naar Taman Negara (natuurpark) gaat -> neem NIET de full package want je wordt teleurgesteld. Neem bij han travel de basic en doe zeker de Canopy Walkway
- als je Cameron Highlands aandoet: butterfly farm stelt niet veel voor; aanrader is wel de tour die wordt aangeboden waar je de zonsopgang kunt zien
- als je van Kuala Lumpur of Cameron Highlands naar Langkawi zou gaan of omgekeerd -> niet de boot van Penang naar Langkawi nemen want velen worden zeeziek. Beter is doorreizen met de bus naar Kuala Perlis en dan de ferry naar Langkawi. Dit is een betere en goedkopere optie

Heel erg bedankt voor de tips! Zal zeker rekening mee houden!
Hoelang blijf je daar?

Alicia

Hier tot zondagmiddag. Hoelang plan je voor Maleisië in dagen? Plan je ook Singapore te bezoeken? Ik reis low budget...3 weken Maleisië & Singapore inclusief vluchten heb ik +/- 1.250€ gedaan. Ik heb ook toeristische plekken bezocht dus zeker te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...