Maleisie 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

karel1982

Member
Twee jaar terug heb ik 18 dagen in Maleisië gezeten. Een leuke reis, gekoppeld aan een trouwfeest.

Het land en de aziatische cultuur hebben me sindsdien te pakken dat ik er opnieuw naartoe wil gaan.

Deze keer wil ik voor een volledige maand gaan. Daar mijn schoonzus maleisische is, kan ik ginds goedkoop logeren.
De vliegtuigtickets zijn het goedkoopst in de maanden maart april en mei.

Via http://www.traveljungle.co.uk zijn er op dit moment tickets verkrijgbaar voor 337£ (omgerekend +- 480euro) Te vertrekken vanuit London Heathrow. Voor de ganse maand maart. (dit maar even ter voorbeeld)

Dit even ter info.
icon_smile.gif

Het lijkt me steeds leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en waarom niet ermee op reis te gaan. Wie met hetzelfde idee zit, en graag es zou proeven van de aziatische cultuur, een prachtig land met steeds mooi weer. Aarzel niet om me te contacteren.

Vaste datum voor de reis heb ik nog niet. Wel zal het afhangen wanneer de goedkoopste tickets te krijgen zijn. Infeite is een vliegticket het duurste van de ganse reis, eten in maleisie zelf is spotgoedkoop en heeeel lekker
icon_smile.gif

Ik ben 25 jaar jong, woonachtig te Denderleeuw (naast Aalst). Heb een vaste job al 4 jaar lang. Maar nu es het nog es tijd om even uit te waaien
icon_smile.gif

Hoi,

aangezien ik net op dit forum ben gebotst, en jouw berichtje al eventjes gedateerd is, vrees ik ervoor, maar ik ga toch nog mijn kans wagen.

Ik ben geïnteresseerd in zowel op reis te gaan naar Maleisië, als om nieuwe ervaringen op te doen met nieuwe mensen.
Aangezien niemand in mijn vriendenkring echt gemotiveerd is om verre reizen te maken, en ik mijzelf hier niet van wil 'onthouden' :), ben ik hier eens komen zoeken.
Misschien even iets over mijzelf: ik ben nog enkele weken 20, ben afkomstig uit het middelpunt van Oost-Vlaanderen - Antwerpen - Vlaams-Brabant (maar nét nog in Oost-Vlaanderen wonend). Ik hou enorm van humor en kan helemaal weg zijn door muziek. Ik ben vrij avonturistisch en spontaan en vind er niet veel aan om mijn vakantie aan een zwembad door te brengen. Ik zou het niet erg vinden om alleen te reizen, maar het kan soms wel plezanter (én leerrijker) zijn met twee (of meer).

Laat je me iets weten of je nog steeds geïnteresseerd, gemotiveerd en nog steeds op zoek bent?

Groetjes,
Esther

Hoi,

aangezien ik net op dit forum ben gebotst, en jouw berichtje al eventjes gedateerd is, vrees ik ervoor, maar ik ga toch nog mijn kans wagen.

Ik ben geïnteresseerd in zowel op reis te gaan naar Maleisië, als om nieuwe ervaringen op te doen met nieuwe mensen.
Aangezien niemand in mijn vriendenkring echt gemotiveerd is om verre reizen te maken, en ik mijzelf hier niet van wil 'onthouden' :), ben ik hier eens komen zoeken.
Misschien even iets over mijzelf: ik ben nog enkele weken 20, ben afkomstig uit het middelpunt van Oost-Vlaanderen - Antwerpen - Vlaams-Brabant (maar nét nog in Oost-Vlaanderen wonend). Ik hou enorm van humor en kan helemaal weg zijn door muziek. Ik ben vrij avonturistisch en spontaan en vind er niet veel aan om mijn vakantie aan een zwembad door te brengen. Ik zou het niet erg vinden om alleen te reizen, maar het kan soms wel plezanter (én leerrijker) zijn met twee (of meer).

Laat je me iets weten of je nog steeds geïnteresseerd, gemotiveerd en nog steeds op zoek bent?

Groetjes,
Esther

Hey , ik heb je een Privébericht gestuurd, al een tijdje geleden. Ik hoop dat je het ontvangen hebt?!

Hey,

Misschien ben ik je reispartner wel! Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met mijn vakantie, maar thuisblijven zit er niet in. In juni/juli wil ik weg, en Maleisië, waarom niet?
Ik ben een avontuurlijke madam van 23 jaar uit het Antwerpse.
Als je dus nog altijd op zoek bent naar een reispartner, laat dan snel iets weten.

Groetjes

Hey,

Misschien ben ik je reispartner wel! Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met mijn vakantie, maar thuisblijven zit er niet in. In juni/juli wil ik weg, en Maleisië, waarom niet?
Ik ben een avontuurlijke madam van 23 jaar uit het Antwerpse.
Als je dus nog altijd op zoek bent naar een reispartner, laat dan snel iets weten.

Groetjes

Hey, ik heb je een PB gestuurd ;-)

hey karel. is uw reis al gepland? ik ben nog een 3-tal weken vrij eind juni/begin juli.
dan zie ik een reis naar maleisie volledig zitten. ik heb namelijk thailand, cambodia en indonesie al bezocht.
het spreekt me echter wel meer aan wat rond te reizen ipv de hele vakantie op 1 plek te zitten.

ik ben 25 v uit gent.
groetjes isabelle

hey karel. is uw reis al gepland? ik ben nog een 3-tal weken vrij eind juni/begin juli.
dan zie ik een reis naar maleisie volledig zitten. ik heb namelijk thailand, cambodia en indonesie al bezocht.
het spreekt me echter wel meer aan wat rond te reizen ipv de hele vakantie op 1 plek te zitten.

ik ben 25 v uit gent.
groetjes isabelle

Ik heb je een PB gestuurd

wie o wie heeft intresse om mee te gaan eind dit jaar naar Maleisië ?

Geintresseerden, weet dat ik zeker een maand wil gaan, het land rondtrekken, intressante dingen zien etc.

Ik heb al verschillende schoolgaande mensen gehad die intresse toonden (no offense), maar dan moeten afhaken omdat ze ... naar school moeten.

Periode die ik wil gaan zijn oktober / november / december .. Ik ben flexibel en wil me zeker aanpassen aan reisgenoot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan