Maleisië, Indonesië, ... eind juni tot eind juli 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

veerlec

New Member
Hey

Ik ben Veerle, 27 jaar uit Brugge. Het plan was om van 24 juni tot 23 juli naar Maleisisch Borneo te trekken, maar helaas heeft mijn reisgenote geannuleerd. Ik zou de reis nog steeds willen maken, maar liever niet alleen. Ik ben dus op zoek naar nieuwe reisgeno(o)t(en). Mijn vliegtickets zijn reeds geboekt en ik maak zowel heen als terug een tussenlanding in Singapore, dus van daaruit kan nog steeds een andere bestemming worden gekozen. Met AirAsia kunnen er ook steeds goedkope binnenvluchten worden geboekt.
Ik maakte reeds backpackreizen naar Oost-Canada, Uganda, Bolivia en Peru.

Interesse om samen te reizen? Laat iets weten!

Groetjes
Veerle

Hi Veerle

Ik stuur je een stuk info, misschien ben je geïnteresseerd :

"20.000 km per fiets naar Maleisië" – donderdag 23 mei om 20 u., Brugge

Toen het einde van de humaniora in zicht kwam voor de 18-jarige Wouter Cocquyt, had hij er geen flauw benul van welke richting hij zou uitgaan. Daarom koos hij voor een sabbatjaar en een fietsreis. Een groot deel van Europa had hij al vanuit het zadel gezien. Dus ging het dit keer verder oostwaarts. Een vriend, Tijl Garré, reed mee tot Ankara. De tien maanden die daarop volgden, brachten Wouter via het Midden-Oosten, Centraal-Azië, China en Zuidoost-Azië naar Maleisië. Samen een tocht van 20.000 km. Toen werd het tijd voor iets anders: liften en stappen door Maleisië en Indonesië.

Onder de naam 'Be Ride Back' brengt Wegwijzer-lid Wouter een doorleefd beeldverslag van zijn lange fietsreis.

Wanneer? donderdag 23 mei om 20 u.
Waar: Wegwijzer, Beenhouwersstraat 9, 8000 Brugge
Organisatie: Avventura & Wegwijzer vzw
Toegangsprijs: 4 euro in voorverkoop (kaarten ook bij Wegwijzer te verkrijgen); 5 euro aan de deur. Inschrijven: niet nodig.

Een fijne avond !:smile:

Groetjes
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan