M marlies New Member 8 okt 2015 #1 Hoi, Ik ben Marlies, 29jaar. Ik zoek een reisgenoot (m/v) voor de maand november. Waarschijnlijk een 3-tal weken. Ik ben flexibel. Vlucht vanuit Brussel naar Kuala Lumpur.
Hoi, Ik ben Marlies, 29jaar. Ik zoek een reisgenoot (m/v) voor de maand november. Waarschijnlijk een 3-tal weken. Ik ben flexibel. Vlucht vanuit Brussel naar Kuala Lumpur.
MariesD New Member 9 okt 2015 #2 Hoi, Ik ben ook van plan die maand in Zuidoost-Azië te reizen. Laat maar iets weten! Grtjs
A admsnake New Member 14 okt 2015 #3 Hi, Door operatie aan de knie heb ik nog 'veel' verlof over. Zou wel pas eind november kunnen vertrekken tot midden december. 31jarige belg regio Brugge. Groeten
Hi, Door operatie aan de knie heb ik nog 'veel' verlof over. Zou wel pas eind november kunnen vertrekken tot midden december. 31jarige belg regio Brugge. Groeten
maelle New Member 18 okt 2015 #5 Hallo Marlies, Ik zou ook zeer graag mee willen indien dit nog lukt, laat je me iets weten aub? Dankje, Mary
Hallo Marlies, Ik zou ook zeer graag mee willen indien dit nog lukt, laat je me iets weten aub? Dankje, Mary
M marlies New Member 19 okt 2015 #6 Hoi Mary, het lukt mij niet om je een privé bericht te sturen. Voeg je mij anders toe op fb? Marlies Debuck groetjes
Hoi Mary, het lukt mij niet om je een privé bericht te sturen. Voeg je mij anders toe op fb? Marlies Debuck groetjes