Malta begin mei - reisgenoten gezocht wegens annulatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn144

Member
Hallo,
Wij waren van plan om met vijf personen op reis te gaan naar Malta tussen dinsdag 6 mei en dinsdag 13 mei. Helaas hebben twee van onze reisgenoten afgezegd.
Wij zijn dus nog met 3 (man-30 jr, vrouw-31jr en vrouw-32jr, geen koppel) en wij hebben onze vluchten en ons huurappartement al geboekt. Daarom zoeken wij nu nog 1, 2 of 3 reisgenoten die ons willen vergezellen (en die kosten willen delen).
Een vlucht naar Malta kost op www.connections.be vandaag amper 165 euro. De kostprijs van het appartement zal 125 à 150 euro bedragen afhankelijk van het aantal reisgenoten.
De bedoeling is om wandelingen te maken in de prachtige natuur (vooral het noorden is zeer mooi), de historische steden wat te verkennen, eventueel een museum meepikken, terrasjes doen, wat tijd spenderen op het strand en eens gaan snorkelen of zwemmen. Ik ben een duiker, dus ik ga 3 voormiddagen duiken. De twee vrouwen duiken niet.
De temperatuur in mei is zeer gunstig (25° en veel zon) en er is op dat ogenblik nog geen massatoerisme.
Laat mij iets weten als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn. Een voorafgaande kennismaking is zeker mogelijk en we kunnen het programma aanpassen naar voorkeur...
groeten

We ontmoeten nu vrijdag één kandidaat die geïnteresseerd is om mee te gaan. We kunnen gerust nog één of twee reisgenoten extra meenemen, dus als er nog mensen geïnteresseerd zijn, reageren die best nu zodat ze dan ook vrijdag een pint kunnen komen drinken.

groeten

Dag Stijn,

eventueel heb ik ook interesse, ben nog nooit in malta geweest
ben 44j, M en van Leuven
heb al veel gereisd, alsook zelf reistrips georganiseerd
Duiken zegt me niet veel, maar watersporten bevallen me ook wel in 't algemeen maar hoeft niet persé

laat maar weten als ik binnen de leeftijdsgrens val,
Reissmurf

Hallo,

Hebben jullie al mensen gevonden of nog op zoek? Ik ben mijn vakantie aan het plannen en er ligt nog niks vast dus misschien wel interesse! Waar spreken jullie af?

Sara (Antwerpen, 31j)

Hallo reizigers,

Hebben jullie al sportieve mensen gevonden of toch nog op zoek?
Ook hier is interesse om het mooie prachtige Malta te verkennen, ben er nog niet
geweest, ben M 42j uit Lint (Antwerpen)
Geef maar een seintje waar we kunnen afspreken samen, met
vriendelijke groet Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan