Malta

linda

Member
Hoi Fred

Ik heb in je lijst met reizen gezien dat je in Malta bent geweest.
Volgend jaar willen mijn man en ik er ook naar toe.
Wij hadden gedacht aan 7 dagen, een beetje zonnen en een beetje rondtrekken. Is het te doen? Krijg je 7 dagen daar goed om? Is er veel om te bezichtigen?
Ik heb zelfs ergens gelezen dat een gedeelte van de film Troy er opgenomen is.
Is het best om een all inn te nemen of kan je daar ook gemakkelijk aan eten geraken :))
Is het eten er lekker? :vork:

Groetjes
Linda :LOL:

Nu vraag je me iets :LOL: Dat is al lang geleden... (de vorige eeuw) :oops:
Deze reis heb ik nog gedaan samen met mijn moeder, mijn vader en mijn broer.

Dat wil zeggen dat ik het hotel helemaal ken en het dichtstbijzijnde stadje ook. ;)
Ik vind er geen digitale foto's van dus... was nog voor het digitale tijdperk.
Ik heb ook gezocht naar analoge foto's en deze heb ik ook niet gevonden
:? maar deze zouden er normaal wel moeten zijn.

Wat ik me wel herinner is dat het daar niet al te warm was die tijd van het jaar (Februari - maart) het was koud om te zwemmen.

Ik geloof ook dat het in Malta is waar al die mooie gele oude bussen rondrijden.
Je kan daar met de bus overal heen en daarmee krijg je je week wel vol denk ik.
Ondertussen zal er ook wel veer meer te zien zijn denk ik.

Ik weet zelfs niet meer waar we daar ergens geweest zijn of welk hotel :? :oops:

all inn...

Dat moet je zelf bekijken...
Ben je nogal een grote zuipschuit ;) of is het elke avond feest aan de bar voor jou. dan moet je zeker all inn nemen.

Als je niet bijzonder veel drinkt en/of eet bij elke gelegenheid is het eigenlijk niet nodig.

Maar ik vond dit toch één van mijn minder goede reizen. (ik heb maar een beperkt deel van het eiland gezien) Ik zeg niet dat het slecht is he. Zeker niet!
Het eten is er algemeen over de Cannarische eilanden wel goed te doen vind ik. Dus in Malta ook.
Ik mag nu ook weer niet gaan vergelijken met de grote reizen die ik gedaan heb.

Maar ik geloof dat er hier nog mensen waren die in Malta geweest zijn.
Misschien weten zij meer dan ik? :oops:

Bedankt Fred.

Het zal wel lukken denk ik, als we gaan zou het in september zijn. dan is het er lekker warm.
Ik ben normaal gezien ook gewend van grote reizen te doen, maar nu zijn we zo'n beetje rond de kerk aan het gaan.
Zo hebben we dit jaar Spanje, Portugal, Zwitserland en Frankrijk gedaan.
Je zou er van verschieten hoeveel mooie plekjes er in europa zijn.
In 2007 zijn we 10 jaar getrouwd en dan gaan we een lekkere grote vette reis doen. Hihi.
Nu in juli gaan we naar Polen, Auswitsh bezoeken en de zoutmijnen + Krakau en in september gaan we uitrusten in Djerba.

Wat zijn jou plannen voor dit jaar of wat heb je al gedaan?

Groetjes
Linda

linda zei:
Bedankt Fred.

Het zal wel lukken denk ik, als we gaan zou het in september zijn. dan is het er lekker warm.
Ik ben normaal gezien ook gewend van grote reizen te doen, maar nu zijn we zo'n beetje rond de kerk aan het gaan.
Zo hebben we dit jaar Spanje, Portugal, Zwitserland en Frankrijk gedaan.
Je zou er van verschieten hoeveel mooie plekjes er in europa zijn.
In 2007 zijn we 10 jaar getrouwd en dan gaan we een lekkere grote vette reis doen. Hihi.
Nu in juli gaan we naar Polen, Auswitsh bezoeken en de zoutmijnen + Krakau en in september gaan we uitrusten in Djerba.

Wat zijn jou plannen voor dit jaar of wat heb je al gedaan?

Groetjes
Linda

Groot gelijk 10 jaar getrouwd verdiend een dikke vette reis :LOL: loveit
Inderdaad, in Europa zijn er ook genoeg mooie plekjes.
Jullie gaan er nogal op met reizen. 8) (groot gelijk)

Ik ga in September een rondreisje in de US + Hawaii doen, 3 weken rondtouren.
En in augustus misschien nog eens een weekendje Londen ofzo.

mijn dochter heeft vorig jaar naar Malta geweest, maar het was wel drie weken op stage, dus moest ze overdag werken, had ze enkel 's avonds en op zondag vrij, dus als je iets wil weten dan vraag ik het wel aan haar hoor

Terug
Bovenaan