Mama met een handicap heeft hulp nodig in Milaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannadisabled

New Member
beste

Ik ben een 34jarige mama en zou begin augustus een reis van 5 dagen willen maken naar Milaan, al dan niet met mijn zoon. Omdat ik wat hulp nodig heb bij het aankleden en toilet zoek ik iemand die me eventueel wilt vergezellen. Eventueel in het kader van PAB. Bij interesse mag u me mailen dan vertel ik meer details.

Alvast bedankt voor de hulp

Mvg

Hanna

Tom Br

New Member
Beste Hanna,

Normaal zou ik op deze post niet hebben gereageerd, laat ik daar heel eerlijk in zijn.

Aangezien iedereen opzoek is naar rust en vrijheid zul je niet direct iemand vinden hiervoor (lijkt mij)

Nu,
aangezien ik nog nooit in Italie ben geweest, Milaan mij wel aanspreekt, ik in het dagelijkse leven zeer meegaand en behulpzaam ben en iedereen een zorgeloze vakantie verdiend.
Zou ik me toch graag kandidaat willen stellen.
Ongeacht uw situatie.

Ik betaal mijn reis en onkosten natuurlijk volledig zelf en hoef hiervoor geen vergoeding.

Enige probleem is dat Augustus wat moeilijk zal worden maar ik me in September best een weekje kan vrijmaken.

Ik hoor het graag!

Vriendelijke groeten!

bernie1

New Member
Hoi Hanna,
Waarschijnlijk telaat voor Milaan maar als je soms nog eens iemand nodig hebt mag je me altijd contacteren.
Heb vele malen als begeleider samen met een oudere dame in rolstoel mee naar spanje geweest dus ik ben het al beetje gewoon.
Ik ben een 58j vrouw uit Heist op den Berg en kan me redelijk goed vrijmaken.
Mijn email [email protected]
Tot hoors,

bernie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan