Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

man 34, zoek reisgenoot voor verre reis november 2010, bestemming overeen te komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen1976

New Member
Hey allemaal,
ik ben een 34 jarige, spontane jongeman die van elke dag wil genieten
ik heb de maand november vrij en zou graag een verre reis van 2 of 3 weken maken: Azie, Afrika of Zuid-Amerika. Mag avontuurlijk zijn met de rugzak, of iets georganiseerder, maakt niet uit.
Vermits mijn vrienden allemaal moeten werken of voor hun kroost zorgen, zoek ik iemand die zin heeft om mee te gaan. En op reis ben je natuurlijk zo vrij als je zelf wil...
Ik heb in Leuven gestudeerd, heb een toffe job, hou van sporten, avontuur, muziek, film, lezen en gezellig praten...
maar dus ook heel erg van reizen, de drang om andere landen te zien, de wereld te ontdekken...
Ik denk zo meteen aan Borneo, Vietnam, Peru, Nepal, Madagascar, Kenia, Namibië, Tanzania, Zuid-Afrika, Costa Rica, Mexico, Indonesië, ... of wat stel jij voor?
Wie echt geïnteresseerd is laat maar iets weten,
liefst 26-39jaar, kunnen we iets gaan drinken om te zien of het klikt.
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...