Mannelijke reisgenoot gezocht voor een rondrit van 6 weken in westelijk Afrika

Daniela1971

New Member
Beste reiziger,

Mijn plan is om 6 weken met een 4x4 terrein wagen van Algerije richting Zuid-Afrika te reizen. Daarbij wil ik vooral genieten van de natuur en de cultuur. De planning is om te gaan in september-oktober 2021 of mei-juni 2022. Graag zou ik een reisgenoot hebben die een rijbewijs heeft, kan koken en Afrika wil ontdekken op een eigenwijze manier. Aangezien het plan alleen nog globaal gemaakt is, is er nog voldoende ruimte om een eigen invulling van de reis mogelijk te maken. Heb je interesse dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Daniëla

Rockwilder

New Member
Beste Daniëla,

Klinkt heel interessant, jouw plan Afrika van noord naar zuid te doorkruisen. Staat ook nog op mijn bucketlist. Ik reis zelf altijd per 4x4/daktent en koken hoort daarbij. Reisduur zou me passen, echter oktober/november staat Zuid-Amerika reeds gepland. Mijn intresse is dus gewekt.

met vriendelijke groet,
Bert

Daniela1971

New Member
Hoi Bert,
Wat leuk dat je reageert en we kunnen altijd zien of een jaartje later of andere tijdsperiode beter schikt. Het plan is nog zeker niet definitief dus als het na een kennismaking duidelijk is dat we 6 weken met elkaar door kunnen brengen is alles nog bespreekbaar en aanpasbaar. Helaas ben ik niet goed in koken en heb er zelfs een enorme hekel aan. Dus vandaar mijn vraag, maar dit zal nooit een hekel punt gaan worden voor de reis. Dus misschien is het handig om gewoon eens af te spreken en de wederzijdse verwachtingen en plannen die er globaal zijn te bespreken?
Ik hoor graag of je dat ziet zitten.
Met vriendelijke groet,
Daniëla

Rockwilder

New Member
Hoi Daniëla,
Fijn dat je er zo flexibel in staat, dus eigenlijk is dat koken het belangrijkste punt, haha. Nee, je hebt helemaal gelijk, als er niet minimaal een klik is moeten we er niet aan beginnen. Tijdens zo’n reis ben je echt vooral op elkaar aangewezen en moet er wederzijds vertrouwen zijn. Om dat uit te vinden kan een treffen een eerste stap zijn, prima idee dus.
Groetjes, Ebert

Daniela1971

New Member
Hoi (E)Bert,
hahahah kun je een beetje koken? Het zal toch lastig zijn om daar wat te koken, je houdt producten niet zo lang goed. Wat zijn voor jou belangrijke eigenschappen die een reisgenoot zou moeten hebben?
Ik woon in het midden van het land dus kan alle kanten op. Wat is een goede plek om elkaar binnen kort te treffen?

Groetjes,
Daniëla

Bovenaan