Hallo iedereen
ik wil al een hele tijd eens naar Marokko maar m'n reisgenote waarmee ik normaal gezien dit jaar zou vertrekken kan geen vrijaf meer krijgen en verder blijk ik dus niemand te kennen die een aantal weken wil rondtrekken in Marokko.
Ik had al een route uitgestippeld maar ik vertel die maar ter info, niets staat vast natuurlijk.
Over een periode van 2 a 3 weken lijkt volgende mij goed te doen..
Eerst met het vliegtuig naar Marrakech waar je excursies kan boeken door het atlas gebergte, ik had er al eentje gezien van een 5 tal dagen met de kameel door de woestijn, lijkt mij leuk.
Daarna eventueel een auto huren en zo de mooiste steden aandoen op de route richting Tanger om daar dan de overzet te nemen naar Spanje en zo met de trein terug richting België.
Nu ik zeg het, als je andere ideeën hebt hoor ik ze graag want er is zoveel te doen er zijn waarschijnlijk nog interessantere manieren om te reizen in Marokko dan met de auto.
Als je eventueel ook andere avontuurlijke ideeën hebt mag je ze zeker delen, ik kwam eigenlijk op het idee voor Marokko omdat ik iets in Afrika wou zien maar toch met het budget in het achterhoofd.
Ikzelf ben een man van 26 jaar, reispartners tussen 24 en 28 m/v lijkt mij ok maar jonger of ouder, het maakt mij eigenlijk allemaal niet zo uit als het maar een zalige vakantie wordt.
Tot binnenkort hopelijk