Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Marokkoreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

maghuin

New Member
hey iedereen,

Ik ben Laurent, een 23-jarige student uit Antwerpen. In juli zou ik voor een 3weekse avonturenreis naar Marokko vertrekken, maar heb vooral 1 probleem. Ik heb een reispartner nodig (veel reismateriaal, op elkaar letten, gezelschap)

Ik zal eerst en vooral de reis uitleggen. Vorig jaar ben ik al naar Marokko gegaan en toen heb ik daar een belg leren kennen die mij nu gaat helpen als ik terug kom (dus alle voorbereidingen treffen zodat het een vlotte reis wordt). Hij zou ook als hulppost dienen in geval van nood. De reis op zich zou 'avontuurlijk' moeten worden, hiermee bedoel ik: week 1: hiken in de bergen, week 2: mountainbiken, week 3: sahara bezoek, leren surfen in essaouira (initiatie toch),...
Ik ben zelf niet de sportiefste persoon, maar denk dat het een doenbaar plan zou moeten zijn. Natuurlijk is mijn planning nog maar een ruwe planning die steeds aangepast kan worden aan de noden/wensen van de reispartner.

Dus jah, de reispartner (man of vrouw). Mij maakt het niet uit wie er mee wilt, maar natuurlijk zijn er de logische vereisten. Allereerst, je mag geen schrik hebben van een tentje en ten tweede je moet er volledig voor willen gaan, net als ik
Het karakter, het uiterlijk of wat dan ook doet er voor mij niet toe.

Ik zal wel eerst even uitleggen hoe ik in elkaar zit. Zoals ik al had gezegd, ik ben student in Antwerpen. Ik ben een vrolijk persoon met soms ongelooflijk stomme humor tongue, niet echt sportief, maar wel steeds klaar om mijn eigen grenzen (en gedachten) te verzetten.

Wel, ik hoop dat iemand reageert en dat het de ervaring wordt dat ik hoop

mvg, laurent

p.s contacteren kan door reply op dit forum of door Privébericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...