Hoi,
Ik ben een 29-jarige jongedame uit Oost-Vlaanderen. Ik zou graag eind mei-begin juni naar Marrakech willen gaan. Ik heb er een vriendin die er werkt als reisleidster en zou van de gelegenheid willen maken op haar eens te bezoeken maar ook wat cultuur op te snuiven. Tickets bij Ryan Air zijn rond de 100 euro heen en terug en hotel kunnen we natuurlijk boeken aan een vriendenprijsje . Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent!
Hoi,
Ik ben een 29-jarige jongedame uit Oost-Vlaanderen. Ik zou graag eind mei-begin juni naar Marrakech willen gaan. Ik heb er een vriendin die er werkt als reisleidster en zou van de gelegenheid willen maken op haar eens te bezoeken maar ook wat cultuur op te snuiven. Tickets bij Ryan Air zijn rond de 100 euro heen en terug en hotel kunnen we natuurlijk boeken aan een vriendenprijsje . Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent!
hey,
Ik zou eigelijk graag voor 7 dagen willen gaan en verkies een vrouwelijke reisgenoot (als we met 2 zouden gaan) zodat we ook kamer enz. kunnen delen. Als we met een groepje vertrekken, maakt het natuurlijk niet uit.
Hey,
Ik zou eigelijk graag voor 7 dagen willen gaan en verkies een vrouwelijke reisgenote (als we met 2 zouden gaan) zodat we ook kamer enz. kunnen delen. Als we met een groepje vertrekken, maakt het natuurlijk niet uit.
Hey,
Ik zou eigelijk graag voor 7 dagen willen gaan en verkies een vrouwelijke reisgenote (als we met 2 zouden gaan) zodat we ook kamer enz. kunnen delen. Als we met een groepje vertrekken, maakt het natuurlijk niet uit.
Hoi,
Mijn plannen zijn ondertussen veranderd... Er is iets tussengekomen en kan niet meer weg in juni. Ik denk dat mijn volgende reis pas in september zal zijn.
Allemaal bedankt voor je reactie!
Hallo,
voor het geval mannen toegelaten worden, mag je me gerust contacteren. Ga wel nog even voor mijn combi Marrakech - Agadir (zie post voor die van jou) Als je enkel een vlucht neemt naar Marokko heb je een reispas nodig, dacht ik. Best niet te lang wachten dus.