Medereiziger gezocht (Les Arcs, 06/01 - 14/01)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djohnnie

New Member
Wegens een breuk tussen mijn vriendin en ik, en een reeds geboekte en betaalde reis zit ik nu zonder medereiziger. Ik zou alleen kunnen gaan, maar het lijkt me een pak interessanter met een willekeurig iemand anders. Mijn grote nadeel in deze situatie is dat mijn vriendin mij heeft leren snowboarden en dat ik de énige wintersportfan in mijn vriendenkring ben.

Het gaat over een geboekte rijs via Sunweb naar Les Arcs (Arc 2000). Busreis vanuit Antwerpen, Hotel half pension, skipassen voor 7 dagen inbegrepen in de prijs van ~€700 per persoon.

Ik zou het fantastisch vinden als ik iemand vind, dan kan ik die reis afkopen en toch nog naar de sneeuw gaan! Op deze manier leer ik ook ineens nieuwe mensen kennen.

Dus: geïnteresseerd en meer informatie nodig? Laat maar weten...

Misschien nog wat meer over mezelf:

Ikzelf woon in de rand van Antwerpen. Ik werk fulltime in de IT sector en ik geef les in HBO avond- volwassenenonderwijs. Ik ben 26 jaren oud en qua sport houd ik mij eigenlijk enkel bezig met zwemmen (dagelijks uurtje zwemmen tijdens middagpauze om mijn conditie op pijl te houden).

Wat wintersport betreft heeft mijn ex-vriendin mij de kriebels overgedragen door 3 jaar geleden te beginnen snowboarden met mij op de indoor piste in Landgraaf. Ik ben in februari 2010 voor de eerste keer echt naar de bergen getrokken (Les Arcs) en dat was zo'n absolute meevaller dat ik dat zeker elk jaar zou willen overdoen. In februari 2011 ben ik voor de 2de keer naar de sneeuw getrokken (deze keer met m'n eigen materiaal, omdat dit een hel was gebleken het eerste jaar, je moet met een grote schoenmaat blijkbaar niet hopen op huurmateriaal). Deze keer was het La Joue Du Loup (stukken goedkoper dan Les Arcs).

Ik kon me afgelopen verlof goed uit de voeten maken zonder de schrik die er het jaar voordien nog bij kwam kijken. Het allerliefst begeef ik mij op blauwe en rode pistes om snelheid te maken. Kunstjes doen, springen, vliegen, tanden breken, ... zijn (nog) niet aan mij besteed. Maar een mens is altijd vrij om te leren, niet?

Prioriteit ligt hoofdzakelijk op de pistes. Après-ski kan ik zeker ook wel smaken, zolang ik me niet hoef te bezatten tot diep in de nacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan