Wegens een breuk tussen mijn vriendin en ik, en een reeds geboekte en betaalde reis zit ik nu zonder medereiziger. Ik zou alleen kunnen gaan, maar het lijkt me een pak interessanter met een willekeurig iemand anders. Mijn grote nadeel in deze situatie is dat mijn vriendin mij heeft leren snowboarden en dat ik de énige wintersportfan in mijn vriendenkring ben.
Het gaat over een geboekte rijs via Sunweb naar Les Arcs (Arc 2000). Busreis vanuit Antwerpen, Hotel half pension, skipassen voor 7 dagen inbegrepen in de prijs van ~€700 per persoon.
Ik zou het fantastisch vinden als ik iemand vind, dan kan ik die reis afkopen en toch nog naar de sneeuw gaan! Op deze manier leer ik ook ineens nieuwe mensen kennen.
Dus: geïnteresseerd en meer informatie nodig? Laat maar weten...
Het gaat over een geboekte rijs via Sunweb naar Les Arcs (Arc 2000). Busreis vanuit Antwerpen, Hotel half pension, skipassen voor 7 dagen inbegrepen in de prijs van ~€700 per persoon.
Ik zou het fantastisch vinden als ik iemand vind, dan kan ik die reis afkopen en toch nog naar de sneeuw gaan! Op deze manier leer ik ook ineens nieuwe mensen kennen.
Dus: geïnteresseerd en meer informatie nodig? Laat maar weten...