Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Medereiziger naar Frankrijk ( Bois- Girault)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaasjo

New Member
Ik heb van 20 tot 30 mei een fietsvakantie geboekt op camping Bois Girault.
Gezellig fietsen. Er zijn koppels en singels. Een eigen chaletje.
Misschien is er een reisgenoot die daar ook heen gaat.
Samenreizen is gezelliger dan alleen.
M of V maakt mij niet uit, ben niet uit op een relatie maar wel op een beetje gezelligheid.
Ik ben 70+ en ga met de auto+ fietsdrager daar heen. Kijk anders maar eens op hun website.
Groet Klaas
I

Dag Klaas, een toffe fietsvakantie volgende maand gepland. Op die Camping in Arrabloy...

Ik heb interesse, om mee te gaan. Als jij het ziet zitten om mij 'n lift te geven, vanuit Gent of Kortrijk?
Ik neem dan de trein in Oudenaarde naar één van deze 2 steden, want ik heb wel 'n rijbewijs maar geen auto.
Jij hebt al één huisje, dus chalet,gereserveerd. Ik verkies 'n stapelbed om in te slapen...of moet ik mijn tent opstellen?

Uiteraard alles kostendelend zoals: huurprijs van 't huisje, brandstof en tolwegen, voeding en dranken,...

Mocht je graag verder communiceren, graag dan via private berichten.

'n lentegroet vanuit Vlaanderen, Carla (56 jaar) TEL. 00-32-(0)478.833.827

PS Ik reageer op je bericht omdat ik ook graag compagnie wens, is leuker dan alleen reizen/fietsen.

Dag Carla,
Leuk dat je reageert.
Ik zit nu bij vrienden, maar zal morgen reageren (= bellen)
Maar ik zie het wel zitten.
Groet Klaas

Misschien een brutale vraag carla maar goed brutale mensen hebben de halve wereld
Ik zoek zelf gezelschaps persoon om.in juli augustus mee te gaan kamperen in zuid frankrijk .
Kosten delend en las jou reactie en dacht wie weet heeft deze vrouw zin en tijd om 3,1/2 week mee te gaan . Ik ben maxim 53 uit rijswijk Nederland. Taxi chauffeur van beroep dis iemand oppikken is geen probleem .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...