Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

medereiziger(s) gezocht voor roadtrip (Europa)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dDirKk

Member
Beste potentiële reisgenoot.

Mijn naam is Dirk, 33 jaar oud en woonachtig in Limburg.
Ik stuur je dit bericht omdat ik opzoek ben naar iemand (of meerdere personen) om samen een leuke reis te maken.
Dit jaar heb ik reeds een 6-daagse solo citytrip naar Londen ondernomen.
Enkele jaren geleden heb ik solo een roadtrip door Duitsland, Denemarken en Zweden gedaan.

Vind je jezelf terug in het onderstaande, aarzel dan niet om me te contacteren via het forum, privebericht of email (dirk.knaepen@gmail.com).

Ik ben zelf opzoek naar:

- Wat? Roadtrip of rondreis
- Hoe? Auto of openbaar vervoer
- Waar? Europa (land/regio in onderling overleg te bepalen)
- Wanneer? Juli - Augustus - September
- Hoelang? Maximum 14 dagen
- Accomodatie? Tent, hostel of goedkoop hotel
- Wie? Eén of meerdere personen (m/v) die er een toffe reis van willen maken!

Ik ben geen:

- kunstkenner, maar wil graag wel een beetje cultuur opsnuiven (museum, optreden, festiviteit,...)
- zonneklopper, maar wil graag wel een beetje relaxen (strand, terrasje,...)
- sportman, maar wil graag een beetje actief bezig zijn (wandelen, fietsen, kajakken, zwemmen,...)
- hobbykok, maar probeer graag onbekende gerechten uit (bv streetfood in Londen met specialiteiten uit alle windstreken waren een zéér geslaagde ontdekking voor mij!)

Met andere woorden: een gevarieerde reis (cultuur, sightseeing, ontspanning, beweging, ...), liefst op voorhand wat voorbereid met wat er waar en wanneer te doen is.

Hopelijk zijn er gelijkgestemde zielen hier aanwezig die samen met mij een superleuke reis in elkaar willen steken en beleven!

Groetjes,

Dirk

Hallo!

Lijkt mij heel interessant, en ik kan mij zeker terugvinden in de meeste omschrijvingen.
Reken mij alvast tot de geïnteresseerden - heel graag!

Groeten,
Bart

Dag Bart,

Bedankt voor je reactie!
Ik ga nog heel even (tot het einde van deze week) wachten om dan samen met jou en de andere geïnteresseerden (als die er al zouden zijn) te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Mvg,

Dirk

Hi Dirk

Ik ben zelf een road trip aan het maken : ik heb België op 29 maart verlaten om de Balkan te verkennen : Slovenië, Kroatië, Montenegro, Albanië, Macedonië, Kosovo, Bulgarije, Roemenië, Servië, Bosnië-Hercegovina en, via de nog niet bezochte plaatsen in Kroatië en Slovenië, terug naar België ( via Oostenrijk en Duitsland); aankomst voorzien ergens tegen einde november. Nu ben ik mijn laatste 3 dagen in Slovenië aan het 'slijten' in Piran, aan de Adriatische Kust. Zeer aangeraden !!

Als ik met iets kan helpen, ik bedoel helpen met je road trip, ... zeer graag

Groetjes uit Piran ( Slovenië )
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...