Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Meditatiereisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bali

Hallo, goedeavond
Las hier zonet je berichtje...opties in gedachten...dat wekt wel m'n interesse natuurlijk

Hi Asiagirl
Het lijkt ingewikkeld maar in feite is het niet; ik heb voorgesteld een "ashram" in Bali, waar de natuur samen met je een geheel vormen.
Interesse? Laat me iets weten.
Groetjes
Gecko

Bali lijkt mij wel iets, ongeveer 5 jaar terug was ik op Bali maar nog niet in een ashram dus zeker interesse groetjes

Hi Asiagirl
Dit "ashram" is te vinden op weg naar Candi Dasa, een streek met minder toerisme dan andere plaatsen.
De "ashram" heet "Ashram Gandi' waar alleen rust is de baas, samen met de zee en de palmbomen.
In Bali heb ik mijn hart verloren (niet aan een man, maar aan Bali zelf); ik ben 2 keer in Bali geweest, laatste keer voor 1 maand en ik vond het helemaal te kort.
Je kunt op "Google" zoeken naar de "ashram" en zie als het is volgens je verwachtingen.
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
Groetjes
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...