Mee naar Malaga...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbruinsma

New Member
Ik ben op zoek naar iemand die aanstaande vrijdag (22 januari 2010) een weekje mee wil naar de omgeving van Malaga (Almuñécar) (www.fly-park-almunecar.com) en bovendien een goede chauffeur is die niet terugschrikt voor een autoreisje van 20 uur. Mijn plan is om zaterdag de 30ste weer aan de terugreis te beginnen.

De aanleiding voor mijn reis is Schermvliegen (Paragliden); Ik ben al vele jaren actief als zelfstandig bergvlieger. Overdag zal ik daar mee bezig zijn, en mocht je zin hebben; Iemand die mee de berg op wil en de auto weer naar beneden wil rijden is heel erg welkom... Zo niet, geen probleem; Een lift is meestal ook wel te regelen.

s'Avonds is een hapje, drankje, dansje, hetgeen ik in petto heb, maar andere activiteiten sta ik altijd voor open.

Ik wil gaan kamperen, omdat ik erg van buiten zijn houd en het weer in Malaga heerlijk is. Ik weet dat er in Almuñécar een erg fijne camping is, vlak bij het strand.

Het vervoer bestaat uit een luxe pick-up. Deze heb je ook wel nodig in deze omgeving, want in de bergen zijn de wegen hier absurd stijl en zelden verhard. De kosten hiervoor zijn natuurlijk voor mij.

Ik ben op zoek naar iemand die avontuurlijk is ingesteld, zich graag overdag alleen vermaakt of zin heeft om mee de berg op te gaan, gezellig is, van uitgaan houdt en, zoals gezegd, goed kan rijden. Man mag, vrouw lijkt mij misschien nog gezelliger.

Ik ben vorige week 41 geworden en ben keurig en gelukkig getrouwd met huisje boompje en 2 dotjes in Hilversum.

Ik ben benieuwd !

Bram

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan