Meedromer(s) & reisgezel(len) hierheen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlncent

New Member
Waar zijn 's werelds dagdromers om samen een plan te smeden rondom een buitenzijn/samenzijn/onderweg zijn/laten overvallen door gezellige momenten? Wie wordt er ook wak bij het denken aan de natuur met zijn sterrehemels, bergpaadjes, af en toe picknick in lang gras, de ondergaande zon? Wie is ook geïntrigeerd door mensen, cultuur en wil ook de plaatselijke verhalenwirwar opsnuiven, niet zozeer de stenen maar het toneel waar zij het decor van zijn?

Het concept is 'basic': niet te veel bagage, geen strakke planning toch voorbereiding opdat we ons steeds thuis en niet verdwaald voelen, goedkoop [liften+trein(goedkopeEU-formule)+stappen+vouwfie...], eind juli-begin augustus of september....

Groot/klein/man/vrouw/rijk/arm/spontaan/verlegen ... niks moet als je maar mens bent en als we maar dezelfde taal spreken,
dat wil zeggen ook jong, naïef licht-realistisch, vol verwondering, voldoende sportief, eerlijk, naar andere dingen op zoek dan de hersendode volgelingen van de prestatie/consumptiemaatschappij waaruit we net even willen ontsnappen. Ben niet op zoek naar date WEL naar broer/zus, zo iemand waarvoor ge uw kwetsbaarheid niet moet verbergen, iemand die anders is (zoals iedereen dat is) maar daarbij openstaat, iemand waarmee ruzie maken (wat iedereen vroeg of laat doet) plezant en verreikend is.

Bestemming: Ik hou van avontuur, de wereld is rond, ge kunt er dus niet afvallen.TOCH voor schoonheid moet ge niet altijd de wereld rond en trouwens overzees transport+overnachten (zelfs in jeugdherberg en dergelijke) kost stukken van mensen. Zweden (heb beetje ervaring + middernachtzon), Slovenië, Roemenië, Italië, Zuid-Frankrijk ... "you name it, I love it".

Ben te vinden in Leuven of Bornem. Ben bijna 20. Heb voorlopig blok+andere verplichtingen tot midden juli, maar ge kunt niet vroeg genoeg beginnen dromen, nietwaar? :cool:

Val me gerust lastig!

Laatst bewerkt:
Spijtig, ik heb net nog een reis geboekt voor juli en daarna zal ik eerst nog een beetje moeten werken voordat ik weer mijn geld kan spenderen aan reizen. Je bericht spreekt me anders wel geweldig aan. Ik kan me in élk ding vinden, behalve de fiets. :p

Ik wil dus wel gerust meedromen (ik droom zowat 't ganse jaar door van alle mogelijke bestemmingen en reizen) maar meereizen zal er (voorlopig?) niet inzitten. Mocht je dus ook gewoon wat willen dromen, dan mag je me altijd contacteren. Ben altijd blij gelijkgezinden te vinden want in mijn omgeving zijn er weinig mensen echt geinteresseerd in reizen.

Mooi en eerlijke tekst. Je lijkt me erg gemotiveerd om op reis te vertrekken. Ik zie het wel zitten om mee te trekken naar waar je wil gaan, met die verstande dat ik ook low budget op reis wil in de periode van 30 juli tot 12 augustus. Is dit haalbaar voor jou? Dan hoor ik het wel.

Hallo
Voor dit jaar zit ik door mijn reisbudget heen.
Maar ik kijk nu al uit naar een volgende gelegenheid ergens eerste helft van 2011.

Ik ga enorm graag op reis maar het wordt al snel duur en soms zelfs wat te hectisch. Ik kon me dus sterk terugvinden in jouw idee van low budget zorgeloos rondtrekken.

Als je dit ziet zitten, ik denk erover na om volgend jaar dus rond te trekken in Oost-Europa: van stad to stad (Boedapest, Praag, Lubljana) en dan te eindigen in Istanbul.

Paul (Gent, °1976)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan