Booking.com

Meerdaagse kanotocht + hike (Zweden) juli 2019

donaldje

Active Member
Beste reisgenoten

Enkele jaren geleden heb ik via het reisforum leuke metgezellen gevonden voor een kanotocht met een hike erna in Midden-Zweden. Zalig avontuur! Ik denk eraan deze zomer iets soortgelijks terug te willen ondernemen. Exacte locatie is nog niet vastgelegd maar het concept van een weekje kanovaren over de talrijke meren in Zweden, kamperen langs de oevers met een kampvuurtje 's avonds bekoort me wel. Graag achteraf ook nog eens een wandeling maken van enkele dagen.

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent. Er ligt nog niet veel vast. Periode wel: tweede deel juli (bouwverlof) en de grote lijnen van het concept ook (kano+hike)
Er zouden al 2 mensen (jonge dertigers) geïnteresseerd zijn dus dan zouden we reeds met 3 zijn. Een groep van 4 tot 6 lijkt me het leukst!

Groeten Donald

Agnes1980

New Member
Hi Donald,

Dit klinkt als een fantastische vakantie.

Ik mijn zoektocht naar een vakantie kwam ik langs enkele georgeniseerde actieve reizen met bestemming Zweden die mij aantrokken, behalve het concept georganiseerde reis, daar houd ik niet zo van. Ik ben 39 jaar, zijn jullie nog op zoek naar een 4de (vijfde of zesde) reisgenoot?

Groetjes Agnes

donaldje

Active Member
Dag Agnes

Tof dat je interesse toont en evenzeer graag zelf een reis uitstippelt ipv je lot in duurdere reisorganisaties te leggen.

We zijn inderdaad nog steeds met drie dus je reactie komt als geroepen. Ik zal je een privé berichtje sturen dan kunnen we concreter afspreken, elkaar eens ontmoeten en de koppen bij elkaar steken!

Groeten Donald

Bart 1982

New Member
Hey Donald,

Dit lijkt me wel tof!
2 zomers geleden ben ik 3 weken naar Noorwegen geweest met de mobilhome. Fantastisch mooi land.
Je mag me een berichtje sturen op 0496820637 om verder af te spreken.

Groetjes
Bart

donaldje

Active Member
Dag Bart, ik wil je wel een bericht via Whatsapp sturen, maar misschien dat je toch best je bericht hier bewerkt en nummer verwijdert voor spam en zo ..

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan