Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Meerdaagse wandeltocht / hiken (mei)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reislust

New Member
Ik ben van plan om in de week van 1 t/m 7 of 18 t/m 23 mei een meerdaagse wandeltocht te maken. Ik vind het super fijn om het drukke leven in NL zo nu en dan af te wisselen met een mooie hike van een aantal dagen in de natuur. Inmiddels heb ik een beetje ervaring met dit soort tochten en wil ik die ervaring heel graag uitbreiden. Ik sta open voor routes in Schotland, Zweden, Zwitserland of andere landen waar wildkamperen (boven de boomgrens) goed te doen is. Eigenlijk ben ik ook nog wel benieuwd naar hikes op IJsland (i.v.m. toegankelijkheid pas in juli/aug) en Madeira (wat duurder) maar dat vraagt wat meer planning en organisatie. Verder ben ik 36, man, beschik ik over een auto en kan ik i.v.m. werk/vriendin/etc. in de genoemde periode maximaal een week weg.

Ik zou graag kennismaken met iemand tot een jaar of 40 die dit ook aanspreekt en zin heeft om er in die periode een week op uit te trekken. Wie weet komen de wensen/ideeën overeen en kunnen we (voor een gedeelte of met een groepje) samen gaan. Stuur me maar een privébericht als je meer wil weten of een waanzinnig goed idee hebt!

Toch nog een last-minute oproep! Komende week zijn de weersverwachtingen hartstikke goed om te hiken in Schotland. Ik kan het eigenlijk niet laten om er ff op uit te gaan. Als er iemand mee wil die zich kan vinden in bovenstaand bericht ben je van harte welkom. De enige aanpassing is dat ik nu een paar dagtochten wil uitzoeken en niet ga wildkamperen, maar in overleg is alles mogelijk. Het gaat om de omgeving van Fort William / Ben Nevis. Ik vertrek woensdag 17 mei en ben zondag 21 mei weer terug. Huurauto en accommodatie zijn al betaald, je zou alleen een vliegticket moeten kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...