Op zondag 01/07/2012 zal er in Leuven een meeting zijn van Reisforum.info
Iedereen is welkom om 14:00u aan het station van Leuven.
We verzamelen op het stationsplein.
Ik hoop dat jullie er ook zin in hebben en het een gezellige namiddag zal worden! :cocktail:
Gewoonlijk doen we een paar terrasjes en hebben we met zen alle een gezellige babbel.
Als er mensen zouden zijn die enkel later zouden kunnen kan ik altijd mijn gsm nummer geven zodat je ons nog kan komen opzoeken.
Het zou handig zijn als je laat weten dat afkomt, zo hebben we een idee van hoeveel mensen te verwachten en moeten we ook niet onnodig wachten op iemand die nooit zal opdagen.
De zon meebrengen?! Zeer graag, want hier is er genoeg van...en hoeveel graden mogen er zijn? Het gaat niet onder 20C...
Mogen reptielen ook komen?
Ik kom, hoe dan ook ...
Groetjes
Gecko
Als je komt, we gaan allemaal "reizen" over de hele wereld en je vraag je af als je zin in hebt om tot in Leuven te komen?! "Come on, man", waar woon je? NY ? SF?
Belgie is maar een nagel groot en het gaat zo tof zijn.
Ikzelf ben onderweg, en ik was aan de zuid grens van Oekraina...Het kan niet zijn dat je verder dan 2 450km woont...
En je collega's ontmoeten in het echt, zeg je het niets? Fijn, op een terras? Hey, "c'mon,man!"
Groetjes
Gecko
Wel ja, eigenlijk doe ik dat traject in omgekeerde richting op maandag (met het vliegtuig dan en niet naar het zuidelijk deel ).
Alleszins, ik kom, samen met een vriendin van mij !
En volgens het weerbericht gaat de zon schijnen .
Awel, dan is alles dik in orde...hoe meer zielen, hoe meer vreugde, nietwaar ?
En terrasjesweer...wat kan een mens meer wensen..
Aangenaam kennismaking met je collega's...
Tot zondag dan.
Groetjes
Gecko
Hi Fred
Ondanks het feit dat ik mijn belofte niet kon waar maken, het was gezellig en fijn, met onze collega's praten en lachen.
Bedankt voor een ontspannende zondag ! ( ik had het echt nodig...)
Ik hoop dat je ook even fijn gevonden had.
Groetjes
Gecko