mei 2011 (20-25j)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annemie21

New Member
Ik ben een jongedame van 21 j uit Hasselt die op zoek is naar een reisgezel voor in mei op vakantie gaan, liefst tussen de 20 en 25 j.

Ik ben flexibel inzake reisbestemming en soort vakantie. Een strandvakantie en wat uitstappen of wat meer bezichtigen. Maar om een hele reisroute uit te stippelen zie ik niet bepaald zitten maar wie zich geroepen voelt, ga u gang :smile:

Ik ben ook een student dus er zit een limiet op het budget dus verre reizen zijn athans voorlopig niet aan de orde.

dus who's interested???? :biggrin:

Hey Annemie

Klinkt leuk! :)
ik zoek ook nog iemand om op reis te gaan...
ik had in gedacht om een citytrip te doen maar liever in april.
heb nu al last van de reiskriebels :)
en in juli ga ik ook al 2 weken op reis.
had in gedachten een citytrip te doen naar Barcelona, maar dat mag gerust ergens anders zijn! liefst ni Madrid, want ben nog maar onlangs geweest.

Past deze periode voor jou?
de besttemming is nog te bepalen, kijken naar waar ryanair vliegt (=goedkope tickets e!) :)

grtz
Emilie

ey,

Ik heb stage tot 29 april en dat is uiteraard verplicht dus dat gaat niet.
wat wel gaat is paasvakantie maar weet niet of dit voor jou past??

En een citytrip nr Rome, is dit eventueel ook een optie?

Je bent niet de enigste met vakantie kriebels :D

groetjes

Ik ben een jongedame van 21 j uit Hasselt die op zoek is naar een reisgezel voor in mei op vakantie gaan, liefst tussen de 20 en 25 j.

Ik ben flexibel inzake reisbestemming en soort vakantie. Een strandvakantie en wat uitstappen of wat meer bezichtigen. Maar om een hele reisroute uit te stippelen zie ik niet bepaald zitten maar wie zich geroepen voelt, ga u gang :smile:

Ik ben ook een student dus er zit een limiet op het budget dus verre reizen zijn athans voorlopig niet aan de orde.

dus who's interested???? :biggrin:

hey ik voel me wel geroepen , dus als je is wilt praten , geen probleem

ik sta voor alles open

grt domi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan