Booking.com

Met cabrio binnendoor naar Eyzahut (La Dr么me). We genieten van de dingen die ons pad kruisen.

Koenisleuk

New Member
Hallo, Ik zoek een spontane vrouw om in enkele dagen binnendoor met de cabrio (MX-5) naar Eyzahut te rijden. We plannen niets en genieten van de dingen die ons pad kruisen. We zoeken ter plaatse wel hotelletjes. In Eyzahut heb ikzelf een huis met een zwembadje en hebben we dus geen logement te betalen. De bedoeling is dat de vakantie begint bij het vertrek. Ik kan vertrekken van gelijk waar. Ik vind belangrijk: Spontaan, humor, lekker eten en drinken, marktjes, koken, en vooral genieten.

Bijlagen

Koenisleuk

New Member
Hey Was, Leuk dat je interesse hebt. Mijn initieel plan was om te vertrekken op 2 of 3 augustus. Maar het zou eventueel ook kunnen midden juli, als dat beter voor jou zou uitkomen.
Ciao, Koen

Sas

New Member
Hey 馃槉
Jammer... Ik zocht meer iets voor begin juli omdat ik die periode meer tijd heb enz. Heb daarom ook zelf een post gedaan 馃槉 Zal nog even afwachten aangezien het er nog niet lang opstaat 馃槈
Maar misschien komen we in de toekomst nog wel iets tegen 馃槈
Grtjs

Camee

New Member
Interessante advertentie. Open, vrolijk, humor, kookkunsten, Bourgondi毛r ... allemaal voorhanden en ik kan nog als chauffeur optreden want ik rij ongelooflijk graag met de auto. :)

Camee

New Member
Ik vrees dat wij hier 'openbaar' aan het mailen zijn. Een beetje vervelend, h茅? De hele wereld hoeft niet mee te genieten. :) Je kan me bij interesse bereiken op camee@hotmail.be.
Groetjes

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan