Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

met de auto doorheen Zweden

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenG

New Member
Hallo,

Mijn idee is om een goedkope ryanair vlucht op Stockholm te boeken, daar een auto te huren en dan een week of iets meer door Zweden te rijden, mss wel tot aan de Noordkaap!
Eind juni bijvoorbeeld.

Ik hou enorm van de natuur en hiken, maar ook het vrije avontuur van met de auto het land te doorkruisen spreekt me sterk aan.

Zou een grote rugzak met kampeergerief meenemen en in de tent kamperen, eventueel in steden couchsurfen.
Budgetgericht, flexibel en avontuurlijk zijn dus de steekwoorden!
Zelf wens ik een reispartner die open van geest is, niet te zeer op luxe gesteld is, positief en avontuurlijk ingesteld is.

Spreekt u dit aan, laat maar horen!

Ik ben 35 en woon in Turnhout.

Groet
Steven

Hallo Steven,

Het Noorden trekt mij ook aan! Ben eveneens een roadtrip aan het overwegen, zelfs starten vanuit België why not.
De periode (werk+gerelateerd) is voor mij een spelbreker geweest om bij medereizigers aan te sluiten vooralsnog.

Tent, rugzak, hiken, avontuurlijk, low-budget, Noorderlicht, ... laat maar komen.
Als de periode kan uitkomen vlak voor de zomer nog: let's speak!

Groeten,
Bart

Dag Bart en Donald,

Bedankt voor jullie reacties.
Heb me wat miskeken op de data, in die periode kan ik helaas geen verlof opnemen.
Zou pas ten vroegste in augustus zijn
En daar momenteel nog niet uit wat of hoe...

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...