met de auto naar west afrika reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorrit

New Member
Heb je vanaf 1 maart 2006 een maandje tijd? Ik zou ongeveer binnen twee maanden in Sierra Leone moeten zijn om een computerproject op te starten. Maar heb weinig zin om met het vliegtuig te gaan. Ben je m/v met een rijbewijs (leeftijd totaal onbelangrijk) en wil je richting West Afrika reizen met de auto dan kan je mij (liefst zo snel mogelijk – dan kan ik alles nog netjes regelen) altijd mailen op jorrithanssen@hotmail.com. Heb je liever zin om naar Gambia of senegal te gaan kan je ook tot daar meerijden (De route loopt door Frankrijk, Spanje, Marokko, Mauritanië, Senegal, Gambia, de Guinee’s, Sierra-Leone – tot aan gambia heb je geen visa’s nodig). Ik zorg voor de auto en alle andere beslommeringen (en zal ook de nodige medicijnen bij mij hebben). Ik ben m/24 jaar en heb gereisd in Iran, India, Indonesie, Marokko, Senegal, …. Vorig jaar heb ik 7 maanden in Gambia gewerkt voor een ander project dus mss blijf ik nog een weekje in Gambia om het vorige project te bezoeken.

Ik denk dat je een budget nodig hebt van 1100 euro (hierin zit bezine, payage, verblijf, de boot, terugvlucht, ... – hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je onderweg wil doen). Het is zeker de moeite dus als je zijn hebt laat maar iets weten.

Jorrit

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan