Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

met de camper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monicaprudhomme

New Member
Ik heb een kleine camper en het zou best wel leuk zijn om ook anderen te leren kennen die alleen met de camper reizen. Misschien af en toe samen een weekend doen, met de fiets mee. Moeten geen singles zijn, kan ook best met koppels. Zelf ben ik een vrouw van 48j en ik woon in de buurt van Kortrijk.
Groetjes

hey monica

ik vertrek eind deze maand met camper reis ook alleen, maar doe uitstapjes met moto, ben uit de buurt van antwerpen,

grtjes marc

Dag Marc,

leuk je doet beide, met camper en moto. Ik kan jammer genoeg mijn moto niet meenemen met de camper, wel de fiets achterop.
Ik woon tegen Kortrijk.
Heb je een camper of ga je slechts eind deze maand op reis met een huurwagen ?

hey monica
nee is eigen camper en ja ik ga vaak op stap minstens één wkdje per maand en ook een week, en jij ook motomindend leuk, de mijne staat in een gesloten aanhanger, en leuk terplaatse je kan er overal meekomen, met de fiets ook maar als je in de bergen zit kan je beter naar benden naar het stadje rijden dan naar boven
grtjes

Hey,

Moeten eens een weekend ergens op een leuke camperplaats afspreken. Ik heb nog een geïnteresseerde gevonden en misschien staan we dit weekend vlak bij Kasterlee. Indien interesse, geef een seintje. Gr

Monica,
Ik zou de tweede week van oktober naar Spanje willen trekken, naar de Pyreneeen, ergens een vaste plaats voor een dag of 4 en voor het overige op het gemak terugkomen. heb een campingplaats gevonden Laspaules dat zich bevindt tussen een aantal valleien en waar de natuur volgens mij de moeite is. heb je interesse ?
Kristel

Hallo. Ook ik reis alleen met mijn camper. Recent, compleet en vrij groot. Ik ben ook steeds op zoek naar een (reis)partner (v). Ik ben een man van 60, en ben nog voldoende gezond en vlot om het hooggebergte in te trekken, hetgeen ik al jaren doe. De rust en volmaaktheid welke ik daar vind, zo dicht bij de natuur, is gewoon onbeschrijflijk. Ik ben weduwenaar, was 40 jaar gehuwd met mijn enige jeugdliefde, en moet het nu sinds enkele jaren alleen klaren. En dat alleen reizen is echt niks. Daarom wil ik het eens proberen langs deze weg, met iemand met een eigen kamper, liefst ook een single, en graag in de bergen (of toch sterke heuvels) rondtrekt.
Dus laat me bij gelegenheid eens wat weten. Ik woon landelijk in Limburg.
Noël.

hey , ik ben van uit de buurt van Waregem , en trek ook met een camper , zelfs nu eind maart richting Spanje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...