Met de fiets naar Parijs - eind september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristinvw

New Member
Hallo! Onlangs kwam ik op het idee om naar Parijs te fietsen. En omdat het me heel leuk lijkt zoiets te doen met meerdere enthousiaste, avontuurlijke sportievelingen, hier deze oproep. Ik zou een vier/vijftal dagen rekenen om tot daar te fietsen, dan een dag of twee citytrippen en wat kuieren op de champs-Elysées ;) Met tentje op campings, of misschien eerder B&B’s (kwestie van niet té veel bagage te moeten meepakken, ik heb namelijk amper ervaring met fietsreizen). En ohja, ik zou terugkeren met de trein. Periode: van 20 tot 30 september Ben 25j (nog net), vrouw, enthousiast, met soms een beetje gekke (maar vrolijke) uitbarstingen, en zal waarschijnlijk wel klagen over zadelpijn, woon momenteel in Antwerpen. Ik hoor jullie graag! Groetjes!

Hallo, ik heb deze trip 2 zomers geleden met een vriend gemaakt, op basis van het boekje van Benjaminse (http://www.cyclingeurope.nl/routes/parijs/index.php). Mooie route! Tip: op bepaalde (maar niet alle) TGVs van Parijs naar Rijsel kan je fietsen (zonder demonteren) meenemen, best wel te reserveren. Zo sta je snel in Rijsel en vandaar kan je met de trein rechtstreeks terug naar Antwerpen. Veel fietsplezier!
Kristof

Ja, misschien eens in de omgekeerde richting :-) Nee, ik zou graag een fietstrip willen doen, maar ik ben enkel in juli vrij. Post anders je bericht eens op het reisgenoot forum van vakantiefietser.be?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan