1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Met Jobstop naar Australië!

Discussie in 'Australië & Nieuw-Zeeland' gestart door prinsesines, 19 sep 2011.

1. prinsesines

prinsesines New Member

Hoi!

Ik vroeg met af of hier nog mensen met Jobstop naar Australië vertrekken?
    Het is de makkelijkste en goedkoopste oplossing voor mensen die aan hun eerste work & travel ervaring beginnen.

Mijn ticket is geboekt op 8 december met een tussenstop (en overnachting! dankuwel jobstop moehaha) in Singapore. Ik begin mijn reis in Melbourne, is hier nog volk dat begin december bij Melbourne begint om te work en travellen?

Of als je de ervaring al achter de rug hebt, voel je zeker vrij om ervaringen te delen. Ik kijk er enorrrrrm naar uit alleen weet ik niet zo goed wat ik kan verwachten.

Groetjes
    Ines

2. Jana2014

Jana2014 New Member

Hallo
    Geen idee of je nog op dit account zit en mijn reactie leest, maar het is het proberen waard!
    Mijn vraag is hoe je reis naar Australië met jobstop was? Ik vertrek binnenkort ook dus zou graag jouw ervaring horen
    Mvg

3. Gecko

Gecko Active Member

Hi Jana

De kans is niet zo groot dat je massa's berichten gaat krijgen, omdat deze discussie nogal oud is, namelijk van 19 september 2011 en er is geen reactie opgekomen...mar wie weet ?! ;)
    Veel geluk, in elke geval !

Groetjes
    Gecko:)

Deel Deze Pagina