Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Mexico 1 of 2 weken in september of oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1986

New Member
Wie heeft er zin om mee te reizen? Ik ben Sander, een avontuurlijke Limburger van 28 jaar oud. Ik heb al vele avontuurlijke en gekke reizen gemaakt maar ben nu even toe aan een relax reis. Zon, strand, all-inn hotel eventueel. Zo'n reis heb ik nog nooit gehad maar ik heb er veel zin in. Af en toe een uitstapje of excursie ben ik uiteraard voor in... Jongen of meid maakt me op zich niets uit, als het maar gezellig wordt! Ter info wil ik wel erbij vermelden dat ik zelf homoseksueel ben. Met vriendelijke groet, Sander

Hoi sander,

ik ben een 33-jarige vrouw uit limburg en nog op zoek naar een reisgenoot voor eind september, begin oktober.
In mexico ben ik nog niet geweest, maar staat wel op mijn verlanglijstje.
ik ga voornamelijk op vakantie op uit te rusten, en dan liefst in een all-in hotel.
en low budget is echt niets voor mij.... ik wil een mooi hotel .....

Hoi Sander, Annick,

Ik ben ook op zoek naar een all-in last-minutenaar een zonnige bestemming maar dacht aan iets dichterbij, Egypte - Rode zee. Of Turkije al is het daar in de herfst minder zomers warm.
Voor de reisperiode ben ik heel flexibel.
Hebben jullie al concrete plannen?

Groetjes Xena

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...