Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Mexico/Guatemala

• Onderwerp starter Onderwerp starter Iggy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Iggy

New Member
Mexico/Guatemala/Belize/Peru etc.

Volgend jaar maart wil ik voor ongeveer 3 maanden gaan rondreizen. Ik wil beginnen in Mexico, Cancun. Graag wil ik de Maya route volgen. (Dus Guatemala, Belize, Honduras) Als er nog tijd/geld over is ook nog evt. Peru. Ik sta uiteraard open voor andere ideeen!!! Aangezien ik niet alleen wil gaan, zoek ik dus een reisgenoot. Heb je interesse?! Dan hoor ik het graag!!!

Groetjes Ingrid (26)

Laatst bewerkt:
reis

Hallo Ingrid,

ik (Philip,25, net klaar met mijn studie architectuur) wil ook die kant op! Ik heb echter nog niets echt vastgelegd. Ik zat ook te denken aan Costa Rica en me wat meer te concentreren op een gebied. Belize en Honduras weet ik niet veel van af eerlijk gezegd.
Ik ben wel een keer in Mexico geweest, maar dat was slechts voor 2 weekjes (vooral de city) Geld is bij mij nog een beetje een probleem, dus ik moet eens uitzoeken hoe lang een reis mogelijk is, en of ik niet daar moet gaan werken of zo.

Maar goed, ik weet uberhaupt niet of je op zoek was naar een mannelijke reisgenoot? en we moeten elkaar wel een beetje liggen uiiteraard. Ik hoor het wel, groeten philip

(mijn e-mail is: p.r.palmer@student.tue.nl)

Guatemala

Hallo Ingrid,

Ik ben twee keer in Guatemala geweest, en ga rond maart/april dit jaar weer i.v.m. mijn partner daar, en een afstudeeropdracht.

Naast Guatemala ben ik ook in Honduras, Mexico en el Salvador geweest.

Mocht je meer willen weten mail me gerust: elinedeplanque@hotmail.com

Groetjes,
Eline.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...