Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Mid December starten in Bali daarna rondtrekken door Azië! (25+)

Status
Niet open voor verdere reacties.

xanavg

New Member
Hey! Ik vertrek mid December richting Indonesië om mijn wereldreis voort te zetten. Sinds begin dit jaar heb ik alleen gereisd door centraal Amerika en Zuid Amerika.
Ik zou het nu leuk vinden om samen met een reisbuddy verder te gaan. Op dit moment staan Indonesië, Vietnam, Sri Lanka en Japan op mijn lijstje (niet perse in die volgorde) Ik ben van plan ben om iets langzamer te gaan reizen, 2 maanden per land ongeveer.
Ik heb diverse interesses en houd van diversiteit tijdens het reizen. Een mix van avontuur, strand, cultuur en een feestje op zijn tijd. Check mijn insta voor een beter beeld over mijn reizen: @xana_vg.

Zijn er meer mensen (25+) die rond die tijd richting Indonesië gaan en het leuk vinden om aan te sluiten?

Ik hoor je graag!

Laatst bewerkt:
Heee hallo,
Ik ben 33 jaar en wil graag reizen door Bali en dan de eilandjes. Ongeveer 2,5 week.
Wellicht een mooie start om samen op te trekken?

Heee hallo,
Ik ben 33 jaar en wil graag reizen door Bali en dan de eilandjes. Ongeveer 2,5 week.
Wellicht een mooie start om samen op te trekken?
Hey Janke, ben nu even midden in een reis maar contact me even via insta, dan kunnen we verder kennismaken de komende tijd xana_vg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...