Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Midden-Amerika (maart april 2015) of Zuid-Amerika (November- December 2015)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jo70
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jo70

New Member
Hallo,

Dit jaar heb ik extra verlof….. dus we gaan ervan profiteren! Ik ben nog op zoek naar reisgenoten om in maart, april naar Midden-Amerika te gaan. Costa Rica en Cuba staan nog op mijn verlanglijstje. Colombia, Venezuela zijn reisbestemmingen die mij ook aanspreken.

In november, december zou ik graag naar Brazilië of Argentinië gaan. Wie heeft er zin om een initiatie tango in Buenos Aires te volgen?

Je merkt het, mijn voorkeur gaat naar Zuid-Amerika. Ecuador en Peru heb ik reeds bezocht. Andere bezochte verre bestemmingen zijn India, China, Namibië…

Ik hou van een mix van cultuur, city en natuur. Het liefst overnacht ik in kleine hostels.

Laat maar iets weten als je interesse zou hebben om mee te gaan!

Jo (Gent)

Ik zou persoonlijk venezuela vermijden. Een kameraad van mij is een venezuelaan, die al 4 jaar in belgie woont/werkt en zelf niet meer terug durft te reizen wegens een massa toename van secuestros (zelfs voor kleine bedragen en zelfs voor hem gezien zij hem nu bezien als goedgestelde europeaan). Hij laat zijn familie telkens naar hier komen voor vakantie wat hem 10 keer duurder uitkomt. Ok, zijn familie woont wel in caracas maar toch. Over cuba kan ik je alles vertellen, ik ken het blindelings en het is PRACHTIG maar niet zo goedkoop, in november ga ik er weer om mijn papa te gidsen.
usa2013: veel plezier in costa rica.

hoi,
Isla margarita is ok, orinoco delta ook geen problemen, maar Caracas vond ikzelf nogal bangelijk, het is er niet echt veilig als toerist. Als je toch venezuela aandoet, vlieg dan zeker es door naar Los Roques, (hemels).
mvg stef

Hallo,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot ?

Ik zoek nl ook een avontuurlijke m/v reisgenoot om in Zuid-Amerika (volledig of gedeeltelijk) rond te trekken in de herfst of winter '15, gedurende +- 3 maanden (of die mij voor een deel van de reis willen vergezellen).
Indien die 3 maanden te lang zijn, kan ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
Ik heb begrepen dat je ook wil rondtrekken in Zuid-Amerika. Misschien kun je een deel van mijn tocht meemaken ?

De formule, route en duur ligt nog niet vast en is in overleg.
Wel heb ik reeds ervaring met een Overland-truck : dit heb ik vorig jaar gedaan en 12 landen van Oost- Zuid Afrika doorkruist. Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.

Het mag opnieuw een Overland zijn, maar andere suggesties zijn ook welkom.
Indien je meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.

Ik ben een single vrouw van 56 jaar, maar op trekking met jongeren, dus jong & avontuurlijk ingesteld.
Indien je interesse hebt, dan kun je me mailen op : pascalinebackstage@gmail.com

Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...