Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Midden-Amerika mrt/april/mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floor87

New Member
Hai!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot die met mij mee wil naar Midden-Amerika (Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama). Ik heb nog geen ticket geboekt, maar mijn planning is om ongeveer half maart te vertrekken tot half/eind mei 2015.

Heb wel wat ervaring met backpacken (oa Thailand & Australië) en vond dat nu midden-amerika aan de beurt was. Ik vind mezelf toch wel avontuurlijk, sportief en gezellig. Ik houd dan ook wel van een beetje actieve vakantie, maar dan wel afgewisseld met chillen en wat feesten.
Behoorlijk flexibel, geen strakke planning.

Wil jij ook die periode op reis naar de andere kant van de atlantische oceaan, let me know.
(En als je een goed voorstel hebt voor andere landen, wil ik daar ook graag naar luisteren!)

Oja, ik ben een meid van 27 jaar oud. Ongeveer dezelfde leeftijd zou wel chill zijn

Groet,

Floor

dag Floor, als je een voorstel hebt (vlucht - periode - wat je wil bezoeken, laat maar horen.
V 29 Oost vl

Hey Floor,

Je omschrijving is kort maar ideaal omschreven . Zelf was ik al voorzichtig bezig aan het kijken voor een reis naar Cuba.
Zelf ben ik er 32, afkomstig uit West vl. Je kunt me steeds via facebook toevoegen ' koen vanryckeghem', dat zal mss gemakkelijker zijn.
groeten,

koen

Hey

jammer genoeg beschik ik niet over zoveel verlof maar costa rica spreekt mij wel aan!
ik zou wel week of drie willen gaan. Heb geen probleem mee om alleen naar huis te vliegen. Heb al wat rondreizen gedaan. Ben 26jaar uit wvlaanderen. Je voorstel avontuurlijk en actief en flexibel is mij op het lijf geschreven! Tot gauw?

Ik ben eventueel wel geïnteresseerd om een deel van jouw traject mee te doen. (2 weken) Ik zit tot end maart in Colombia. Van daaruit kan ik wel naar Panama of San Jose vliegen.

Ik stuur wel een pm met mijn FB

hoi iedereen,
We zijn ondertussen met een mooi groepje en de tijd kort vlug in. Ziet iedereen dat nog allemaal zitten? Hoe gaan we dit wat organiseren?
groeten,

koen

Hey Floor,
Uw plannen zien er super uit! Ik kan echter pas vertrekken vanaf midden april tot .... (mijn opzegperiode loop dan pas af)
Sportief, relax, cultuur: IDEAAL!
Groetjes,
Annelies, 1987

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...