Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Midden Amerika Zomer 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paris

New Member
2 meiden (25-28j) zoeken nog een aantal reisgenoten...

Midden-Amerika
4-6weken
Juli-Augustus
Rondtrekken met de rugzak en Low Budget
Met een groepje van +/- 4 personen
Een leeftijd van +/- 23-33jaar
Vlucht boeken tijdens vroegboekactie in januari!

Heb je interesse om met ons mee te reizen?
Laat dan SNEL een berichtje achter!

Groetjes

Hey,

Wij (2 mannen) wilden net hetzelfde doen. Rugzak door midden amerika.
MAg ongeveer een maand duren. Zijn beiden 25 jaar dan.
Zouden liefst in januari al boeken.

gr

Hey,

Ik heb misschien ook wel interesse (hangt er een beetje vanaf wat de uiteindelijke plannen van mijn andere mogelijke reisgenoten worden...).
Ik kan weg in juli en/of augustus en wil liefst naar Midden- of Zuid-Amerika (behalve Costa Rica of Peru, wegens reeds bezocht ).
In vergelijking met andere Latijns-Amerikaanse landen, is een vliegticket naar Mexico wel goedkoop heb ik gezien (eventueel te combineren met Guatemala ofzo...).

Ik wil dus wel op de hoogte gehouden worden van jullie plannen, als jullie nog reisgezelschap zoeken .

Ik ben 27 en het geslacht kan je wel raden zeker?

rondreis VS

Hey,

ik wil graag in dezelfde periode een rondreis in de VS maken. Ik hou van muziek en was dus wel geïnteresseerd in de steden zoals New Orleans, Memphis, Greenville, Nashville gecombineerd met roadtrip en stops in één of meerdere natuurparken onderweg.

Hebben jullie intussen al concretere plannen?

Hallo!

Ik vraag mij af hoeveel zo een ticket ongeveer zou kosten, moest iemand mij dit kunnen vertellen??

groeten

MEXICO | juli 2011 | 3à4 weken | vertrek 29 of 30 juni

HALLO ALLEMAAL,

Ik en een vriendin zijn onze plannen aan het concretiseren.
Maar zijn DRINGEND op zoek naar 2 of meer reisgenoten.

Zijn 25 en 28 jaar uit Limburg die een mix van cultuur en natuur gaan zoeken en graag samen met Mexico ook Belize en/of Guatemala willen verkennen op een zo LOW-BUDGET mogelijk manier.

Dus vroegen ons af of jullie intussen al een vlucht hebben geboekt?
En/of nog op zoek zijn naar reisgenoten.

Gisteren naar Connections geweest en een optie genomen op een vlucht naar Mexico City (rond de 655 EUR + 10 EUR dossierkosten + verzekering = ong.700EUR) = goedkoopste optie in de regio
Vanaf 1 juli mag je er een 100EUR bijtellen.

Vertrek: 29 juni, 19u Brussel
Terug: nog te bepalen

IEMAND?

Lijkt mij persoonlijk niet zo slim om eerst tickets te boeken en dan reisgenoten te zoeken... .

Mexico is niet duurder in juli/augustus dan in juni (al is dat wel een grote uitzondering), maar het hangt er misschien wel vanaf waar je boekt.

Ik kan niet vertrekken in juni, wel in juli/augustus. Ik zie zowel Mexico als Belize en Guatemala zitten, al is alles samen wel een beetje te veel ineens, denk ik...

Ik reis bij voorkeur in een klein groepje met ook een beetje mannelijk gezelschap (omdat dat net iets meer indruk maakt op de plaatselijke bevolking ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...