Midweekje Tenerife in de eerste helft van september?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nelleke01

Member
Hi, ik ben 35 en wil graag vr enkele dagen op bezoek in tenerife! Een van mijn ex-collega's wil mss wel een avondje met ons gaan eten :-)
Anders kan Kroatië of Turkije ook nog. Eerste helft van sept, bij voorkeur, mr nog licht bespreekbaar :-)

Zou wsc alles apart boeken want via de reisorganisaties kost 't nogal....

Grtjs
Ellen

Heyla, ik zou in de eerste helft van sept willen gaan :) mss moeten we eens e nm of avondje afspreken om mekaar te leren kennen en te zien wat en wanneer concreet? :-) is makkelijker dan via een forum? :-p

Anders eens met z'n 3 eens afspreken in de namiddag of avond. Ik woon in Oudenaarde. We kunnen ergens tussenin afspreken.
@An : waar woon jij?

Zou zaterdag aanstaande lukken voor jullie bv? In de namiidag of avond? Zondag zal wsc nie lukken voor mij... we kunnen in brugge of kortrijk afspreken naargelang ieders voorkeur?

hallo, ik heb ook wel interesse. Het zou voor mij best passen om in Brugge af te spreken, maar Kortrijk kan ook.

Hallo Nelleke, ik kan helaas morgen middag en zondagnamiddag niet afspreken, ik moet werken. Ook ga ik 's avonds niet meer naar Brugge rijden, sta op zondagmorgen met de vroege.
Ik woon Oudenaarde. Als An wel wil afspreken, doe maar ... ik hoor het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan