mijn leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirstendk

Member
hey iedereen ,

Ik ben Kirsten en ik ben 17 jaar en ik ben echt geobsedeerd door reizen:tongue:
ik wil later gewoon een wereldreis make me een volkswagen busje en gewoon doen waar k zin in heb ;) ik wil dan nieuwe mense ontmoete en gwn de prachtige natuur ontdekke !

wie binne 3 jaar zin eeft om met mij mee te gaan is altijd welkom :smile:

groetjeeeees !!

Hee Kirsten,
Ik ben een student van 18 jaar oud na dit jaar heb ik me studie afgerond en door leren lijkt me niks dus reizen leek mij de beste oplossing.
Ik zou graag iets van deze wereld willen zien door middel van: auto, fietsen, openbaar vervoer, liften, lopen, enz. op deze manier zou ik graag de hele wereld willen zien voor onbepaalde tijd. 1 probleem, alleen lijk me niet zo leuk. Dus mischien kunnen we wel leuks bedenken :tongue:

Msn ?

groetjes Bram

hey bram ,

ik ben keiblij dat er iemand geinteresseerd is in mijn berichtje !!!
ja, da zou wel tof zijn dat we iets samen kunne doen want alleen is maar alleen e :smile:
En zoals ge zegt door middel van lopen fietse en onbepaalde tijd gewoon heel de wereld ontdekke is egt een zalige gedachte ! Maar ik wil zo in de zomervakantie al eens naar thailand ofzo maja kben nog maar 17 dus alleen mag da nog ni van mijn ouders dus ik zou een groepsreis willen maken ofzo ma kben nu zo volop aant spare voor in de zomervakantie al een supermooie reis te kunne maken :smile:En mijn msn is [email protected] :wink:!

groetjes xx

Hee,

Ik heb je toegevoegt hoor :good:. Hoop snel iets van je te horen want volgens mij hebben wij precies dezelfde reis plannen:tongue:

X bram

Hallo Kirsten,

ik ben op 17 jaar met een reisgenoot van het internet met de boot/trein naar Dublin getrokken via London dus te jong ben je zeker niet.
Stuur me een berichtje als je meer wil weten!

Groet

Lien

Hey Lien ! ,

tof datje reageert op mijn berichtje !