mijn leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirstendk

Member
hey iedereen ,

Ik ben Kirsten en ik ben 17 jaar en ik ben echt geobsedeerd door reizen:tongue:
ik wil later gewoon een wereldreis make me een volkswagen busje en gewoon doen waar k zin in heb ;) ik wil dan nieuwe mense ontmoete en gwn de prachtige natuur ontdekke !

wie binne 3 jaar zin eeft om met mij mee te gaan is altijd welkom :smile:

groetjeeeees !!

Hee Kirsten,
Ik ben een student van 18 jaar oud na dit jaar heb ik me studie afgerond en door leren lijkt me niks dus reizen leek mij de beste oplossing.
Ik zou graag iets van deze wereld willen zien door middel van: auto, fietsen, openbaar vervoer, liften, lopen, enz. op deze manier zou ik graag de hele wereld willen zien voor onbepaalde tijd. 1 probleem, alleen lijk me niet zo leuk. Dus mischien kunnen we wel leuks bedenken :tongue:

Msn ?

groetjes Bram

hey bram ,

ik ben keiblij dat er iemand geinteresseerd is in mijn berichtje !!!
ja, da zou wel tof zijn dat we iets samen kunne doen want alleen is maar alleen e :smile:
En zoals ge zegt door middel van lopen fietse en onbepaalde tijd gewoon heel de wereld ontdekke is egt een zalige gedachte ! Maar ik wil zo in de zomervakantie al eens naar thailand ofzo maja kben nog maar 17 dus alleen mag da nog ni van mijn ouders dus ik zou een groepsreis willen maken ofzo ma kben nu zo volop aant spare voor in de zomervakantie al een supermooie reis te kunne maken :smile:En mijn msn is [email protected] :wink:!

groetjes xx

Hee,

Ik heb je toegevoegt hoor :good:. Hoop snel iets van je te horen want volgens mij hebben wij precies dezelfde reis plannen:tongue:

X bram

Hallo Kirsten,

ik ben op 17 jaar met een reisgenoot van het internet met de boot/trein naar Dublin getrokken via London dus te jong ben je zeker niet.
Stuur me een berichtje als je meer wil weten!

Groet

Lien

Hey Lien ! ,

tof datje reageert op mijn berichtje !
De meeste mensen verklaren me zot omat ik nog te jong ben om alleen te reizen maar moest het aan mij liggen zou ik al alleen een wereldreis maken :smile: maarja kben nog minderjarig dus jammer genoeg mag ik nog niet van mijn ouders ;s mocht jij direct van je ouders naar dublin gaan ? Moest je nog belangrijke papieren hebben om als minderjarige te reizen ?

Alvast bedankt

groetjes Kirsten !

niet teveel naar die mensen luisteren :-)

Ik heb zelf mijn eerste reis ondernomen naar NZ en OZ vorig jaar, was toen 29jr (kwestie van geld). Daar zijn er vele jonge meiden (en jongenss) die alleen reizen. Wel net 18jr, vaak gingen ze ook met een organisatie vrijwilligers werk doen in verschillende landen. Zo kwam ik een meisje tegen van 21jr op de pizzaavond in de hostel en zij wass al weg van huis sinds haar 18e, duss deed al bijna 3jr vrijwilligers werk, in Aziatische landen, OZ en ook PNG. Erg volwasssen, zeer sociaal en spontaan. Iets wat ik op mijn 18e nooit zou gedurfd hebben.

Kan je nog zeggen dat eens je moet gaan solliciteren en werken, je zeer vaak de opmerking krijgt "dat had ik ook altijd al willen doen maar...". Werken moet je nog lang genoeg doen in je leven. En studeren kan ook in het buitenland. Paar jaartjes studeren in Australië klinkt wel leuk, moest ik het geweten hebben destijds :cool:

Ik word oud...

:)

Eindelijk mensen die het snappen!
Ben super geïnteresseerd, wil zoiets zo graag, maar ik had geen mensen om me heen die het ook zagen. Ik ben Anne, 17, net klaar met school en verder leren zie ik ook nog niet zitten. Het enige wat mij nu nog tegen houdt is m'n financiële situatie. Werk nu veel en probeer te sparen, maar daar ben ik nooit echt goed in geweest haha! Maar het lukt steeds beter ;)
Hopelijk spreekt dit iemand aan! ik hoor graag van jullie!

Liefs, An

Geld

Hallo,

Je moet natuurlijk altijd wel een startkapitaal hebben, voor het vliegtuig en de eerste dagen. Dat zou toch een paar duizend euro moeten zijn dus had je je als <18de niet te lui en verkwistend mogen gedragen. Je kan maar van je 15 tot je 18de werken en dat zijn niet zoveel zomers. Nu kan je wel langer werken dus hopelijk geeft dat aanzet tot meer vlijt :biggrin:

Voor een rondreis in Ierland 1 week met als enige vervoer de duim :good: (liften dus) en een goedkoop ticket van Ryanair, levend op sponsbrood en spuitkaas (en bier :wink:) ben ik toen 250 euro lichter geworden. Logies: tent op de camping. Dat is echt wel bare-minimum hoor, nu zou ik dat niet meer kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan