Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

mindfulle vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Filipvn

New Member
Hallo,

Zoek een reisgenoot (of meer dan een; liefst V) om ergens in juli of augustus er op uit te trekken, liefst zuiden van frankrijk, italie of griekse eilanden.
Bedoeling is er een "mindfulle" vakantie van te maken: genieten, dingen doen op het gemakje met toch af en toe iets actiefs; lokale dorpjes of marktjes bezoeken; snuisteren in leuke souveniersshops; wat zonnen; lekker eten; gezellig babbelen; ...dingen kunnen tesamen gedaan worden of indien iemand er zin/nood aan heeft kan ook alleen iets gedaan worden. Alles is bespreekbaar.

Hopelijk leuke reacties...

zonnige groetjes
Filip

Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgezel om van +/- 30 juli tot +/-12 augustus om op een low budget op reis te gaan. Met 2 is gezelliger dan alleen, is mijn motto. Voorts spreekt me jouw opmerkingen over op een mindfulle manier op reis te gaanh wel enorm aan.
Laat maar iets van je horen op TruLove@aol.be

PS ik ben een man van 27 jaar

mindfulle reis juli-augustus

Hallo Filip,

Misschien lijkt me dit wel iets. Je kan me mailen.

Vriendelijke groet,

Juliana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...