Booking.com

Mooie vakantie verhalen gezocht ;)

Simon van Rij

New Member
Aan moderator: Ja, een backlink plaatsen naar dit forum is geen probleem.

Beste lezers,

Ongeveer een jaar geleden ben ik samen met 2 vrienden begonnen aan een website die (tot op heden redelijk grof) een indicatie geeft van de vluchttijd tussen twee vliegvelden. Dit blijkt voor heel veel mensen toch een vraag zo tegen de tijd dat ze op vakantie gaan (+/-1500 page views per dag). Nu hoor ik je denken "en de wind dan.." Ja.. hier zijn we nog mee aan het stoeien. Je zal zien dat als je zoekt op een bestemming hier ook wat meer informatie over te zien krijgen, momenteel wordt er hard gewerkt aan de weersverwachting en het klimaat op de betreffende bestemming. Naast deze features hebben we nog wat projectjes lopen waar ik helaas nog niets over kan zeggen.

Waarom vertel ik dit..
Ik ben op zoek naar leuke en informatieve verhalen over (vakantie)bestemmingen, aangezien we ongeveer 10.000 locaties hebben is het voor mij geen doen om deze allemaal te bezoeken.. Daar heb ik ook het geld niet voor :D

Wil jij graag je verhaal kwijt, want je hebt een leuk en informatief stuk over een bestemming en vind het ook leuk om dit te delen om andere potentiële reizigers te inspireren om ook absoluut daar eens heen te gaan? Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd om dit te doen!

Stuur me een PM (of mail even via de website) als je het leuk vind om jouw verhaal op de website te plaatsen. (Foto's mogen uiteraard ook, jouw naam zal er worden bijgezet!)

Laatst bewerkt door een moderator:

Gecko

Well-Known Member
Hi Simon

Kijk in onze Directory...daar vindt je wat info over wat je interesseert.
Groetjes
Gecko :)

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan