Booking.com

Moshi kilimanjaro

wilma petersen

New Member
Mijn naam is Wilma Petersen, ben een vrouw van 57 jaar en woon in Noord Brabant.
Dit jaar ben ik op de Kilimanjaro geweest helaas door omstandigheden maar 1 dag, had genoeg getraind had anders de top wel gehaald
Heb nog contact met mensen die gidsen zijn, de groep waar ik mee ben geweest weet ik die willen volgend jaar niet meer.
heb zelf wel een vriend, die dit jaar ook niet mee is geweest.
Mijn wens droom is om volgend jaar op mijn verjaardag 28 Juni wel de top te halen, wil dan de cola route nemen dan overnacht je in houten gebouwen en niet in tenten.
Van mijn vriend mag ik gaan, alleen ik mag niet alleen reizen en ook niet alleen de killi op .
Dus ik zoek iemand die met mij nog wil verder trainen en reizen

Diederik70

New Member
Boeiend idee, maar... over welke orde van grootte van budget spreken we hierbij? De Kilimanjaro zien is altijd een droom geweest, al denk ik dat ik wel erg triest ga worden van het zicht van de stervende gletsjers.

wilma petersen

New Member
Hallo Diederik

Wat deze reis precies kost weet ik nog niet, dit jaar had ik ook nog 3 maal op safari geweest en ben vertrokken op 26 februari en kwam op 13 maart terug.
wil nu eigenlijk 2 dagen van te voren aan komen en dan na afloop 2 dagen uitrusten en dan weer terug, de safari kwam er nog apart bij, kan me voorstellen dat jij wil .
mijn vliegticket koste met KLM toen 800 Euro
Ik kan informeren bij de gidsen waar ik nog contact mee heb ik weet wel voor die nachten die niet klimmen zijn een lodge.
maar ik had nog niet ge informeerd , ik had niet verwacht dat er iemand zal reageren.
Maar als je wil Diederik kan ik mijn email doorgeven

groetjes Wilma

Dag Wilma, Diederik,
Staat ook op m'n wenslijstje. zijn er al concrete plannen ?
Waarom cola route ?
Antwerpenaar, zestiger en sportief.
Grtn.
Serge

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan