Heeej,
ik ben juist 21jaar oud geworden en ben studente geografie. Zelf heb ik alleen op mijn achttiende verbleven bij een Nepalees gezin in Kathmandu, vorige zomer een maand vrijwilligerswerk gedaan in Ghana en ook heel wat van Europa en New York gezien. Deze zomer heb ik alleen tijd van vrijdag 25juni tot en met 22juli.
Ik wil graag trein nemen vanuit Moskou, waar ik enkele studenten ken die voor gratis onderdak kunnen zorgen, richting Peking.
Ik heb ook reisorganisatie gevonden die visa, logies, trein, vliegtuigticket, vebrlijf in Mongools gerkamp... kunnen regelen. Als ik een tweede persoon vind, zou ik voor dat in totaal (maar meeste eten, souvenirs) 1600 euro moeten betalen. Ook is er mogelijkheid om verder te reizen naar Lhasa, maar dat zou dan 500 euro extra kosten.
In Mongolie zou ik ook een Nederlandse kennis tegenkomen met wie ik dan samen met jou enkele dagen ook de Mongolische steppe wil verkennen.
Ik zoek liefst iemand tussen 18 en 25 jaar. Iemand die Russisch, Mongools of Chinees kan, is een pluspunt