Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek een reispartner voor motoreis in jul/aug richting zuid. Tijdstip en bestemming liggen nog niet vast maar dacht aan 2weken Italie, Croatie of Spanje. Reis met BMW R1200GS en tent, hotel als het te nat/koud wordt. Als er iemand interesse heeft dan hoor ik het graag. O ja zoek ook nog mensen voor Azie trip nov-dec, ook trektocht, ben niet echt een stilzitter.

carine

Member
Hoi,heb wel interesse,maar heb wel geen moto,miss. Als passagier,en waar in azie zou je heel willen gaan in het najaar,ben ook opzoek naar een reismaatje,ik ben vrouw van 51,jong van geest,hou van natuur,trekking,locals,savonds terrasje en gezellig bijpraten met glaasje wijn.
vorig jaar naar Vietnam en cambodja geweest,zeer mooi,daarvoor Indonesie,China,Mexico,er zijn nog zoveel mooie plekjes waar ik graag heen wil,in europa ook veel gezien,indien interesse laat maar weten grtz

hallo,bedankt voor je reaktie
lijkt me leuk om wat bij te praten, je kan me bereikenn op motorrijder1961 at gmail dot com
kan hier ook natuurlijk maar vind dat niet zo handig
IkbenvanRotselaar trouwnes, jiji?
Graag wat info over je Azie reis,wil ik dit najaar ook naartoe

Graag wat info over je Azie reis,wil ik dit najaar ook naartoe[/QUOTE]
Ben vandaag naar de bib geweest, wat reisgidsen gaan halen over ZO Azie
Hoe vond je Vietnam en Cambodja? Dacht daar ook aan dus tips altijd welkom

lijkt me leuk om wat bij te praten, je kan me ook bereiken op motorrijder1961 at gmail dot com
kan hier ook natuurlijk maar vind dat niet zo handig
Ik ben van Rotselaar trouwens, jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan