Motor reisgenoot(reisgenoten?) gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip68

New Member
Hoi, Ben 48j en zoek iemand om samen komende zomer meerdaagse te doen met de motor.
Wel met dien verstande dat ik "maar" beschik over een Royal Enfield Classic Bullet 500, wel een recente met weinig kms en ja hij is betrouwbaar ;-)
Wil dus wel zeggen niet te hoge gemiddeldes qua snelheid, genieten is de boodschap en schat zo'n 300km per dag.
Ben sociaal en vlot in de omgang, kan over veel meepraten, rij met de motor sinds kindsaf aan, van licht spul tot HD, Pan 1300,...
Nu dus enkel nog genieten (als oldtimerliefhebber) van solo ritjes in stijl :p
Mijn vrouw heeft schrik om mee te rijden dus liever niet.
Ik kan nogal vlot omgaan met vakantieperiodes dus alles kan (bijna).
Ben zelf woonachtig in Oost Vlaanderen.
Interesse? stuur zeker iets, ik antwoord altijd. Gegroet.

Bijlagen

• muur.webp
    muur.webp
    908.5 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Hoi Filip,
Wat een originele vraag. En dat in de winter. Of is dat al weer dromen van de zomer? Waar kom je vandaan? Zelf woon ik in Nederlands Midden Limburg. Je motor vind ik in ieder geval al erg interessant.

Hoi Filip,
Wat een originele vraag. En dat in de winter. Of is dat al weer dromen van de zomer? Waar kom je vandaan? Zelf woon ik in Nederlands Midden Limburg. Je motor vind ik in ieder geval al erg interessant.
Hallo Chris,
Heb de tekst ietsje aangepast, thx voor de tips en thx ook voor je compliment over mijn motor. Wat heb jij misschien?
Ik ben van Oost Vlaanderen.
Het is inderdaad beetje dromen vd zomer maar ook op tijd beginnen zoeken om dan te zien naar waar, welke routes, overnachting,...

Hoi Filip,
Zelf heb ik o.a. een Dnepr MT16. Ben daar een keer mee naar Marseille geweest; en terug. 2 daagjes rijden enkele rit. Maximaal 70 km/h. Prachtig binnendoor gereden. Gewoon aanpassen aan de eigenschappen van de motorfiets en dan zijn er geen problemen mee. Mocht je ooit eens richting het oosten rijden; hier bij mij is ruimte genoeg om te overnachten. Iemand die met een Royal Enfield Classic Bullet 500 komt is natuurlijk altijd welkom. Ik zal je een PM sturen met mijn gegevens. Zelf wil ik net de andere kant op. Bier proeven in Westvleteren. Inderdaad; als het weer wat beter is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan