Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Motor, solorijder (vrouw) zoekt maatje om in augustus of september samen op pad te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

carola

New Member
Ik (63) ben vaak zelfstandig met mijn motor op pad geweest, maar zou dat nu liever met een maatje of maatjes doen. Ik ben een toerrijder ( sportieve klassieke bmw R/100). Kan als het nodig is flink aan het gas trekken, maar rijd daarna liever over binnenwegen. Kernwoorden: nieuwsgierig, meedenkend, rekening houden met elkaar, oog voor dingen die je onderweg tegenkomt.

Bijlagen

• voor reisforum.webp
    1.1 MB · Weergaven: 15
Hi Carola, George(72) hier uit Dordrecht. Ik zou graag weer eens met de motor op pad gaan, ik ben vrij. Ik had ook een BMW R100 Paris-Dakar, heerlijke motor. Nu een K75, wat rustiger aan dus. Ben ongecompliceerd en in voor leuke reisavonturen. Zullen we kennismaken?

Hi George, laten we eerst wat meer uitwisselen, maar ik weet niet hoe dat via het forum gaat.. althans of er een mogelijkheid is om ook privé te corresponderen, zonder openbaar de gegevens uit te wisselen. Oh, Ik zie inmiddels dat je een privé correspondentie kunt starten. even voor alle duidelijkheid solo staat niet gelijk aan single, groet Carola

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...